er jeg gravid eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

baby2011?

jeg tog en g-test mandag sidste uge den viste positiv, kunne ikke tro det.. så tog en igen tirsdag morgen positiv igen ringede til lægen for at få taget en test af dem, lægens test viste negativ hmm.. tog en test igen fredag morgen og den var positiv..  idag har jeg været hos lægen og den viser negativ.. og her er det underlige, jeg er begyndt at bløde nu..

lægen siger at jeg må være gravid, jeg viste ham de tre teste jeg havde taget.. blev henvis til gynækolog, en de har færst tid på torsdag, ved godt det kun er 2 dage, men ved jo ikk om det er en abort eller mens. der er iganng..

han sagde hvis det skulle være en abort skulle jeg bløde meget(hvilket jeg ikk gør) jeg har ondt i lænd og bryster, ellers ingen smerter...

Nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

babymus77

Har ikke prøvet det men mener dog at lægens test skal være lidt henne før den kan vise graviditet, kan måle hcg!! Tror bare du måske er tidlig henne:-)) meget normalt man kan bløde lidt tidlig;-))

Anmeld

18. oktober 2011

Darling<3

baby2011? skriver:

jeg tog en g-test mandag sidste uge den viste positiv, kunne ikke tro det.. så tog en igen tirsdag morgen positiv igen ringede til lægen for at få taget en test af dem, lægens test viste negativ hmm.. tog en test igen fredag morgen og den var positiv..  idag har jeg været hos lægen og den viser negativ.. og her er det underlige, jeg er begyndt at bløde nu..

lægen siger at jeg må være gravid, jeg viste ham de tre teste jeg havde taget.. blev henvis til gynækolog, en de har færst tid på torsdag, ved godt det kun er 2 dage, men ved jo ikk om det er en abort eller mens. der er iganng..

han sagde hvis det skulle være en abort skulle jeg bløde meget(hvilket jeg ikk gør) jeg har ondt i lænd og bryster, ellers ingen smerter...

Jeps, jeg testede positivt 5 gange ( 5 dage i træk) skulle til lægen og have det bekræftet, blødte samme dag, ingen smerter men aborterede alligevel dagen efter

Anmeld

18. oktober 2011

MLT

Jeg tror også, at du er gravid. Jeg havde selv taget en nogle positive tests, hvorefter jeg tog til lægen, og testene hos ham viste negative .. Han tog en blodprøve, og nogle dage efter ringede han og fortalte, at den var positiv alligevel.. 
Det er meget normalt at bløde i starten af graviditeten. Du må endelig ikke tage sorgerne på forskud!  Jeg er sikker på, at der ikke er noget galt!

Anmeld

18. oktober 2011

baby2011?

er lige kommet hjem fra akut gyn. blev scannet og undersøgt de ku ikke se noget, da det er alt for tidlig en graviditet sagde de.. deres g-test viste svag positiv, fik taget blodprøve som jeg får svar på i løbet af aftenen eller natten..

så nu sidder jeg spændt og venter på et positivt opkald

Anmeld

18. oktober 2011

MLT

baby2011? skriver:

er lige kommet hjem fra akut gyn. blev scannet og undersøgt de ku ikke se noget, da det er alt for tidlig en graviditet sagde de.. deres g-test viste svag positiv, fik taget blodprøve som jeg får svar på i løbet af aftenen eller natten..

så nu sidder jeg spændt og venter på et positivt opkald

Kom med en update, når de har ringet, ikke ?

Anmeld

18. oktober 2011

baby2011?

jeg håber i hvertfald det bliver et positivt opkald..

Jeg skriver så snart der sker noget..

Anmeld

18. oktober 2011

baby2011?

er lige blevet ringet op, hun sagde at der var hcg i blodet men meget lidt..

det der tal var på 40 og det skulle være over 90 eller sadan noget.. så nu skal jeg have taget en ny blod prøve på torsdag..

Anmeld

26. oktober 2011

Camillos

baby2011? skriver:

er lige blevet ringet op, hun sagde at der var hcg i blodet men meget lidt..

det der tal var på 40 og det skulle være over 90 eller sadan noget.. så nu skal jeg have taget en ny blod prøve på torsdag..

FØLER FØLER FØLER MED DIG ! 

Du fortjener en krammer, ventetiden er den værste! 

Jeg håber virkelig at lægerne tager fejl og den lille spire kæmper sig stor og stærk kram herfra! 

Anmeld

26. oktober 2011

marius' mor

baby2011? skriver:

Jeg testede også positiv hjemme og kom til, hvor de sagde den var negativ.. først 10-20 sek efter sagde de at den så ud som om at den var meget svag positiv... Måske du bare ikke danner så meget graviditetshormon??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.