Hvilke bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Chris86

Libero, da vi af og til kommer til Tyskland og kan få dem billigt... plus kiwi kører okey priser på dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Christina.78

Libero, som klarer alt...

Har til nød brugt Huggies og Pampers men synes bare de hurtigt kommer til at lugte og klumper mærkeligt, hvor en libero holder mere på det hele..ikke at I tror Cecilie kun bruger en ble pr dag..vi bruger ca 4-5 gange..og synes de er kommet godt ned i pris og næsten altid på tilbud i diverse butikker..ellers har vi jo hamstret lidt når vi er i Fleggaard - der er de altid på billig bud..og der er jo ikke så langt

Anmeld

18. oktober 2011

Chr-Hei

Her bruger vi Pampers eller bleerne fra spar.. Det de eneste min lille ikke tisser igennem...

Anmeld

18. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Her bruger vi Rema1000 bleer lige for tiden , jeg kan os godt bruge dem fra aldi ..
Hvis dem fra anglemark er på tilbud kan jeg godt finde på at købe dem ..

Vi har brugt libero men Noah tisser simpelthen igennm , og de andre mærker er os billiger

Anmeld

18. oktober 2011

Kofoed.

Pt bruger vi libero, men det er fordi min rema1000 ikke har nogle 2'er bleer og så ligger kiwi kun en lille kilometer væk fra vores hus, så gav 147 kr for 4 pakker, det er sgi billigt.

Anmeld

18. oktober 2011

Camulla

Tusind tak for svar, ladies I er skønne...

Sjovt at det lige nu er Libero og dem fra Rema som jeg selv (eller... mit barn  he he ) bruger, som fører afstemningen  

Anmeld

18. oktober 2011

morethanperfect

Altså hvis jeg havde mulighed for at købe dem fra Aldi havde jeg klart gjort det .. Vi bor bare et stykke derfra og har ingen bil

Ellers så køber vi änglemark .. De er ligeså gode

Anmeld

18. oktober 2011

Muttitil1+1

Herhjemme bruger vi pampers babydry - activefit er vi ikke helt så glade for.

Vi startede ud med Libero fra hospitalet, men dem tissede han simpelthen igennem gang på gang, så det gad jeg ikke bruge penge på. Så købte vi newborn bleer i Rema, men hold op hvor lugtede han bare hurtigt af tis og det blev altså lidt dyrt, hvis vi skulle skifte ham HVER time for at undgå for meget lugt...

Så fandt vi Pampers på tilbud, og siden har vi ikke købt andet. Vi har ikke haft nogen uheld bortset fra når han har haft KÆMPE s****ture, hvor det kommer godt op ad ryggen Men tvivler på at der er nogen bleer overhovedet der ville kunne holde det inde haha!

Når de er på tilbud koster de mellem 1,25-1,30kr. pr. ble og det synes jeg er ok, når man tænker på, at det er et dyrt mærke

Anmeld

18. oktober 2011

Camillee

vi bruger änglemark.

Anmeld

18. oktober 2011

chael

Camulla skriver:

Bare af ren nysgerrighed: hvilke bleer bruger dit barn? 

Og begrund gerne  

Kan godt være at nogle af svarmulighederne er de samme, er ikke helt sikker på om dem der hedder Vibelle f.eks. er dem fra Aldi?

Selv har vi altid brugt Libero, da det var den eneste Micas ikke tissede igennem, men nu er vi begyndt at købe dem fra Rema1000. Alle de penge man kan spare! 

Vi bruger vibelle, det er dem fra Aldi

Dem har vi været ultra glade for og aldrig haft problemer med dem.

De er billige og mam får meget for pengene

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.