Hvilke bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke bleer bruger dit barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.392 visninger
67 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Camulla

Bare af ren nysgerrighed: hvilke bleer bruger dit barn? 

Og begrund gerne  

Kan godt være at nogle af svarmulighederne er de samme, er ikke helt sikker på om dem der hedder Vibelle f.eks. er dem fra Aldi?

Selv har vi altid brugt Libero, da det var den eneste Micas ikke tissede igennem, men nu er vi begyndt at købe dem fra Rema1000. Alle de penge man kan spare! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Muhmi

Vi bruger änglamark herhjemme, det er dem fra COOP....

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

Vi bruger dem fra Rema1000 - De er super gode til vores børn... Holder på det hele, afføringen bliver også holdt godt om det er tyndt eller ej,,.. 

Anmeld

18. oktober 2011

Benjamins'mor

Har stemt, Libero, Babycare og Andet.

Skifter lidt engang imellem, han bruger også Änglamark og dem fra fakta.

Har en enkelt gang brugt dem fra Huggies, og de sidder ikke godt, min mening.

Anmeld

18. oktober 2011

Dorthe1986

Vi bruger libero det har vi gjort helt fra start, men prøvede også aldis, men hold da op et bleudslæt Emil fik så vi gik tilbage til libero og dem er vi fuldt tilfredse med

Anmeld

18. oktober 2011

stm2812

vi bruger Libero, da det er dem vi har haft den bedste oplevelse med, da de har holdt tæt hver eneste gang. Men vi køber så altid så vi har et lille lager når de er på tilbud (hvilket de tit er), da de ellers, efter min mening, er meget dyre.

Anmeld

18. oktober 2011

Azooo

Her bruger vi pampers.. Det holder på det hele .. Har ikk brugt andre mærker end pampers og synes heller ikk jeg kommer til bruge andre da pampers holder jeg fast ved .. For de er ret gode

Anmeld

18. oktober 2011

maria_wlt

Libelle fra Aldi.. Billig og ingen problemer

Anmeld

18. oktober 2011

MelikkazMoar

ej hvor er det sjovt der kommer en tråd om bleer.. stod og tænkte imorges, da jeg skiftede prinessen, at lave en afstemning med begrundelse for at se hvad andre brugte og hvorfor de gjorde det

da den pakke jeg er igang med er fra pampers, syndes jeg ikke om

Anmeld

18. oktober 2011

linefun

Vi startede ud med Libero. Men prøvede efterhånden lidt andre, da vi håbede på at kunne spare nogen penge.
Vi endte op med bleerne fra REMA 1000, dem er vi blevet rigtig glade for - ikke mindst prisen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.