Barnevogn og bil med lille bagagerum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Lige en hjerneblødning til din kæreste:

Åh gud, bliv dog voksen og kom af med den bil - hvis du har valgt at få et barn, så må du sgu tage det seriøst og lade være med at opføre dig som en 18-årig (selvom jeg nu ikke tror, at du er meget ældre). Du får IKKE din ungdom igen, men så skulle du nok have tænkt dig om, inden du tog det valg, drengerøv.

Ja han er en drengerøv og det skal han havde lov til

Vi skal nok finde ud af en løsning om det så bliver ny bil eller noget andet. 

Jeg tænkte bare om der var nogen der havde små biler og barnevogn som kunne fortælle mig hvilken barnevogn de havde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Chris86

Anonym skriver:

Kunne være man skulle spørger ham om det? 

Mænd og biler, måske han kunne overtales til en anden, men tror desværre det bliver svært.

Hehe det tog også laaaang tid her, og snakken går stadig på om vi ik kan beholde den bla bla bla ;0)

Han må ha sig en større Brian bil i stedet... Det os meget federe

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Hehe det tog også laaaang tid her, og snakken går stadig på om vi ik kan beholde den bla bla bla ;0)

Han må ha sig en større Brian bil i stedet... Det os meget federe

Ja, men hvis han ikke havde den store højtaler bag i så var der plads, men nu må jeg se om jeg kan få ham til at købe en bil eller brian bil med mere plads bag i  hehe 

Anmeld

18. oktober 2011

Ellie79

tja de store højtaler er nok ikke så sjove når I kører rundt med en baby der skal have ro - ej tag en tur i babysam eller anden baby butik og prøv jer frem. Vi havde en lille bil da vi fik vores den første og havde en odder på alm stel i den plus bagage.

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

tja de store højtaler er nok ikke så sjove når I kører rundt med en baby der skal have ro - ej tag en tur i babysam eller anden baby butik og prøv jer frem. Vi havde en lille bil da vi fik vores den første og havde en odder på alm stel i den plus bagage.

Han får ikke lov til at høre musik når den lille skal med, kun hvis det kan gøres meget meget stille

Vi prøver os frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.