Barnevogn og bil med lille bagagerum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Du ved de der til cykler man kan købe til anhængertrækket, derpå kan du hænge barnevognsstellet. Det gør vi når vi køre med Benjamins farfar og farmor, og så kan kalechen være i bagagerummet, som regel.

Vi kan desværre ikke hænge sådan en på hans bil da der også er lavet meget om på hans bil uden på og ikke kun inden i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

mth1987

Men kassen kan jo spændes fast. Vi plejer da hvert fald altid at spænde løse ting fast så der ikk sker noget. Men undskyld mig så, det virker kun til at det eneste svar du vil være tilfreds med er at der findes en lille bitte barnevogn. Hvis du hverken kan eller vil nogle af de ting vi nævner. Hvis kæreste er så "umoden" (undskyld formuleringen) og sætter sin bil højere en sit barn så kan man vel finde penge til at få monteret et træk hvert fald.

Anmeld

18. oktober 2011

mth1987

Jeg havde sgu nok givet ham et valg mellem bil og barn og hvis han valgte bilen så var jeg skredet. Det bare ikk holdbart det der!

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Hej

Min kæreste har en brianbil og der er stort set ikke noget bagagerums plads i fordi han har så store højtaler i bilen. 
Han vil ikke sælge den bil så vi kan købe en større. Jeg har ingen bil og vi har ikke råd til en mere. 

Jeg tænker så skal vi jo have barnevognen ind på bagsædet hvor babyen også skal stå eller så skal stelles kunne pakkes meget sammen.

Er der nogen af jer der har biler med små bagagerum og hvilken barnevogn har i?

Kender i en barnevogn som ikke fylder ret meget og som heller ikke koster så meget. Da vores penge er små. 

det er svært når den både skal være billig og fylde meget lidt

Odder modellerne på letvægtsstel fylder næsten ingenting når de er foldet sammen (tag evt en tur i Babysam og prøv det ad der og se hvilken barnevogn der kan være der - hvis der slet ikke er nogen der kan være der ku det jo være kæresten forstod at man ikke både ka have højttalere og barn den bil? )

når I har fundet nogle forskellige modeller der passer så kan I se om ikke I kan finde en brugt på nettet, så har du hvertfald hurtig sparet ca 50%

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

mth1987 skriver:

Jeg havde sgu nok givet ham et valg mellem bil og barn og hvis han valgte bilen så var jeg skredet. Det bare ikk holdbart det der!

blev også lidt hidsig på ham kæresten - sådan en klaphat

Anmeld

18. oktober 2011

Dutti

Vi har en Fiat panda med et meget lille bagagerum .. vores emmaljunga big star supreme kunne vi godt have med .. stel og hjul bag i og kassen på bagsædet ..
Godtnok er det ikke en billig vogn, men de kan jo købes brugt ..
Jeg skal selv til at sælge min

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja vi må en tur i babysam eller en anden baby butik og se hvilken vogn der kan være i bilen. Hvis det bliver Odder eller en anden dyr vogn så køber vi den nok brugt. 

Jeg har tænkt på Brio Kompakt plus eller hvad det lige er den hedder. 

Ellers så må han have sig en anden bil selvom han har købt den her for nogle måneder siden. 

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der har en Marolle barnevogn og ved hvor meget den kan pakkes sammen? 

Den her

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11730

Anmeld

18. oktober 2011

Rockertand

Lige en hjerneblødning til din kæreste:

Åh gud, bliv dog voksen og kom af med den bil - hvis du har valgt at få et barn, så må du sgu tage det seriøst og lade være med at opføre dig som en 18-årig (selvom jeg nu ikke tror, at du er meget ældre). Du får IKKE din ungdom igen, men så skulle du nok have tænkt dig om, inden du tog det valg, drengerøv.

Anmeld

18. oktober 2011

Neon

Anonym skriver:

Hej

Min kæreste har en brianbil og der er stort set ikke noget bagagerums plads i fordi han har så store højtaler i bilen. 
Han vil ikke sælge den bil så vi kan købe en større. Jeg har ingen bil og vi har ikke råd til en mere. 

Jeg tænker så skal vi jo have barnevognen ind på bagsædet hvor babyen også skal stå eller så skal stelles kunne pakkes meget sammen.

Er der nogen af jer der har biler med små bagagerum og hvilken barnevogn har i?

Kender i en barnevogn som ikke fylder ret meget og som heller ikke koster så meget. Da vores penge er små. 

hej.

Der er jo ikke så meget at gøre, når den ene vil have en brian bil og den anden vil kun ha barnevogn(stor model)

Så er der jo kun 2 muligheder tilbage, enten må i jo bare bære rundt på den lille når i er på udflugt, eller også må i jo tage det offentlige, nu hvor i ikke kan blive enige om nogle af tingene og ikke er villige til at give jer..

Håber i finder en løsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.