Min kæreste er så fantastisk ! 2 års forlovelses dag :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Muffin_girl

FamilenStorm skriver:

Det er guld værd når ens kæreste/mand viser den omsorg man selv synes man har brug for..

Jaa hvad gør min mand for mig? Han har givet mig den mest fantastiske lille pige, som han er den skønneste far til Og så er han ved at lave vores drømmehus, så jeg kan få det som jeg vil... Så kan man vel ikke forlange mere 

Nej har du helt ret i Og dejligt han har givet dig en skøn datter .. Det kan man ikke være utaknemlig over.. Og drømmehuset - det drømmer alle vel om.. SKønt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Ihhhh, hvor lyder han dejlig!  Stort tillykke med 2 års forlovelses dagen  

Og her bliver det nu heller ikke 1 års forlovelse og så gift, for jeg vil ikke giftes

Tak  Nej så kan jeg godt se det slet ikke kommer Så må i fejre noget andet

Anmeld

19. oktober 2011

Henriette Aaby

Dejligt at du har en dejlig mand til at tage sig af dig, det har man nogle gange bare sådan brug for

Min mand tager sig af alt her hjemme, for det kan jeg ikke pga bækkenproblemer, det gør han uden at brokke sig. Han tager sig af vores datter, og er en fantastisk far. Han er sjov og skøn. Og ja jeg elsker ham

Mange hilsner

Henriette som føler sig meget heldig

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

Nessie skriver:

Hvor dejligt at blive forkælet på den måde

Vi har snart været forlovet i 5 år, og der er heller intet bryllup lige rundt om hjørnet

Min er god til at tage hensyn til mit piskesmæld, og siger endda at jeg skal slappe af, når jeg har en fridag og fortæller om et eller andet jeg liiige synes jeg skal ordne. Så kan han godt se lidt skrapt på mig og sige at jeg jo skal hvile mig og slappe af

Han lyder som en rigtig dejlig person Og godt at høre i er 3 år foran os

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

Henriette Aaby skriver:

Dejligt at du har en dejlig mand til at tage sig af dig, det har man nogle gange bare sådan brug for

Min mand tager sig af alt her hjemme, for det kan jeg ikke pga bækkenproblemer, det gør han uden at brokke sig. Han tager sig af vores datter, og er en fantastisk far. Han er sjov og skøn. Og ja jeg elsker ham

Mange hilsner

Henriette som føler sig meget heldig

Ja han er bare mit livs lys.. Elsker ham såå højt.. 

Og lyder dejligt du har sådan en fantastisk mand 

Anmeld

19. oktober 2011

Camulla

Heldige asen... Det lyder bare dejligt  

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

Camulla skriver:

Heldige asen... Det lyder bare dejligt  

Ja han er super herlig Det bedste og mest fantastiske menneske

Har du hørt noget med det der Aalborg møde?

Anmeld

19. oktober 2011

Camulla

AalborgPigen skriver:

Ja han er super herlig Det bedste og mest fantastiske menneske

Har du hørt noget med det der Aalborg møde?

Nej, ikke mere end det der står inde på tråden... Har rykket for det derinde og stillet spørgsmål, men nu vil jeg altså ikke gøre det igen... 

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

Camulla skriver:

Nej, ikke mere end det der står inde på tråden... Har rykket for det derinde og stillet spørgsmål, men nu vil jeg altså ikke gøre det igen... 

Nej det kan jeg godt forstå.. Det er sku da træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.