Min kæreste er så fantastisk ! 2 års forlovelses dag :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Muffin_girl

Hej piger.. 

Jeg vil lige blære mig lidt..

I weekenden havde jeg det møg elendigt.. Og min kæreste var så sød ved mig, han puttede med mig, snakkede med mig og var bare super forstående.. 

Så mandag orkede jeg bare ingenting.. Så tog han mig med på Sunset, og så gik vi tidligt i seng og bare så film 

Og idag skal vi så ud og spise, hvilket han betaler Fordi vi har været forlovet 2 år (og ja i tænker nok, er det ikke kun 1 år og så giftes - men ikke her !)

Og på torsdag tager han så til Østrig, hvor jeg så tager til Aarhus og hygger med hans forældre og lillebror.. Det var kæresten der sagde jeg skulle, så jeg kunne få noget andet og tænke på.. Så han har tilbudt og betale tog billet og give mig lommepenge med ..

Det er godt min kæreste er en golddigger, som jeg kalder ham. Ej men jeg er på SU, og han tjener det 6 dobbelte.. SÅ han er altid meget sød til at hjælpe 

MIN KÆRESTE er simpelthen så dejlig og forstående.. Han er mit livs LYS 

Gør DIN kæreste noget som bare gør dig glad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

Hej piger.. 

Jeg vil lige blære mig lidt..

I weekenden havde jeg det møg elendigt.. Og min kæreste var så sød ved mig, han puttede med mig, snakkede med mig og var bare super forstående.. 

Så mandag orkede jeg bare ingenting.. Så tog han mig med på Sunset, og så gik vi tidligt i seng og bare så film 

Og idag skal vi så ud og spise, hvilket han betaler Fordi vi har været forlovet 2 år (og ja i tænker nok, er det ikke kun 1 år og så giftes - men ikke her !)

Og på torsdag tager han så til Østrig, hvor jeg så tager til Aarhus og hygger med hans forældre og lillebror.. Det var kæresten der sagde jeg skulle, så jeg kunne få noget andet og tænke på.. Så han har tilbudt og betale tog billet og give mig lommepenge med ..

Det er godt min kæreste er en golddigger, som jeg kalder ham. Ej men jeg er på SU, og han tjener det 6 dobbelte.. SÅ han er altid meget sød til at hjælpe 

MIN KÆRESTE er simpelthen så dejlig og forstående.. Han er mit livs LYS 

Gør DIN kæreste noget som bare gør dig glad?

Dejligt med sådan en kæreste der passer og plejer en

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Dejligt med sådan en kæreste der passer og plejer en

Ja .. Han er godt nok guld værd.. Er din kæreste sød ved dig nu når du er på slanke kur?

Anmeld

19. oktober 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

Ja .. Han er godt nok guld værd.. Er din kæreste sød ved dig nu når du er på slanke kur?

Ja han er god til at hjælpe.

Hvis han har lyst til noget usundt, så spørger han om det er ok han spiser det.

Men det er jo ikke nemt at være sød på den måde, når det er en kur

Anmeld

19. oktober 2011

june1987

Min mand han støtter mig uanset hvad... og da vi begge er på su er der ikke meget at rulle med

men lyder super dejligt

Anmeld

19. oktober 2011

FamilenStorm

Det er guld værd når ens kæreste/mand viser den omsorg man selv synes man har brug for..

Jaa hvad gør min mand for mig? Han har givet mig den mest fantastiske lille pige, som han er den skønneste far til Og så er han ved at lave vores drømmehus, så jeg kan få det som jeg vil... Så kan man vel ikke forlange mere 

Anmeld

19. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ihhhh, hvor lyder han dejlig!  Stort tillykke med 2 års forlovelses dagen  

Og her bliver det nu heller ikke 1 års forlovelse og så gift, for jeg vil ikke giftes

Anmeld

19. oktober 2011

Nessie

Hvor dejligt at blive forkælet på den måde

Vi har snart været forlovet i 5 år, og der er heller intet bryllup lige rundt om hjørnet

Min er god til at tage hensyn til mit piskesmæld, og siger endda at jeg skal slappe af, når jeg har en fridag og fortæller om et eller andet jeg liiige synes jeg skal ordne. Så kan han godt se lidt skrapt på mig og sige at jeg jo skal hvile mig og slappe af

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Ja han er god til at hjælpe.

Hvis han har lyst til noget usundt, så spørger han om det er ok han spiser det.

Men det er jo ikke nemt at være sød på den måde, når det er en kur

Nej har du helt ret i 

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

june1987 skriver:

Min mand han støtter mig uanset hvad... og da vi begge er på su er der ikke meget at rulle med

men lyder super dejligt

Nej vi var normalt også begge to på SU.. Men nu har han et "rigtigt" job.. HERLIGT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.