Når folk opretter en debat til en person..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Nettemor

Stjernestoev skriver:

Nååå, men det var ikke den jeg mente. Det er jo bare rart at andre kan få en opskrift. Jeg kom bare til at tænke på det pga. navnet på den

ja okay.. men hvis folk som su selv siger ikke lige ved man kan skrive pb eller ikke kan finde vedkommende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

kirsti

Andre steder er det meget 'moderne'.

Nu ved jeg ikke lige hvordan reglerne er her med at nævne andre sider som denne men en anden side jeg brugte meget på et tidspunkt der havde de en hel kategori der hed Hallo til formålet. Jeg har aldrig forstået meningen og oprettede engang en tråd om det derinde og det skulle jeg aldrig have gjort, de andre var ihvert fald ikke enige i at det var noget mystisk noget

Anmeld

18. oktober 2011

L.J.L

Stjernestoev skriver:

Hm, det her skal ikke virke som en debat for at nedgøre nogen, eller noget.. Men forstår ikke hvorfor nogen opretter et spørgsmål til en bruger, og gør det i en debat? Altså de opretter en tråd for at spørge om, hvordan det går med personen? Hvorfor ikke bare spørge i en post?

Tja min egen teori (og nu skal der nok komme en masse meninger ) Jeg tror at man opretter sådanne beskeder offentligt fordi man så skaber positiv omtale om sig selv, ala "wow hun er godt nok et omsorgsfuldt menneske fordi hun spørger til vedkommende"

Men igen, det er min egen teori, hvis jeg er gal på den så må man endelig komme med en anden forklaring

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

L.J.L skriver:

Tja min egen teori (og nu skal der nok komme en masse meninger ) Jeg tror at man opretter sådanne beskeder offentligt fordi man så skaber positiv omtale om sig selv, ala "wow hun er godt nok et omsorgsfuldt menneske fordi hun spørger til vedkommende"

Men igen, det er min egen teori, hvis jeg er gal på den så må man endelig komme med en anden forklaring

Tja, det kunne sagtens være!

Men noglegange kan det bare et spørgsmål om de skøreste ting!

Man kunne jo også vende den om, og spørge hvorfor jeg ikke selv spørger dem når jeg ser det? Undrer mig bare

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

kirsti skriver:

Andre steder er det meget 'moderne'.

Nu ved jeg ikke lige hvordan reglerne er her med at nævne andre sider som denne men en anden side jeg brugte meget på et tidspunkt der havde de en hel kategori der hed Hallo til formålet. Jeg har aldrig forstået meningen og oprettede engang en tråd om det derinde og det skulle jeg aldrig have gjort, de andre var ihvert fald ikke enige i at det var noget mystisk noget

Man må vel have lov til at undres

Men har også set nogen herinde, der faktisk ikke vidste man kunne sende en besked.

Anmeld

18. oktober 2011

L.J.L

Stjernestoev skriver:

Tja, det kunne sagtens være!

Men noglegange kan det bare et spørgsmål om de skøreste ting!

Man kunne jo også vende den om, og spørge hvorfor jeg ikke selv spørger dem når jeg ser det? Undrer mig bare

Ja, det generer overhovedet ikke mig, men har da også tit undret mig over at man ikke lige skriver privat til personen. Igår var der en tråd direkte rettet til en moderator herinde omkring hendes private liv, der tænkte jeg at det måske havde været passende at skrive til vedkommende selv

Men det må folk jo om, tror det skaber mere undren end forståelse mange steder

Anmeld

18. oktober 2011

Lisbeth1985

Stjernestoev skriver:

Hm, det her skal ikke virke som en debat for at nedgøre nogen, eller noget.. Men forstår ikke hvorfor nogen opretter et spørgsmål til en bruger, og gør det i en debat? Altså de opretter en tråd for at spørge om, hvordan det går med personen? Hvorfor ikke bare spørge i en post?

Det har jeg også tit tænkt over

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

L.J.L skriver:

Ja, det generer overhovedet ikke mig, men har da også tit undret mig over at man ikke lige skriver privat til personen. Igår var der en tråd direkte rettet til en moderator herinde omkring hendes private liv, der tænkte jeg at det måske havde været passende at skrive til vedkommende selv

Men det må folk jo om, tror det skaber mere undren end forståelse mange steder

Lige præcis..

Det generer skam heller ikke mig overhovedet!

Men nu synes jeg det er langt mere omsorgsfuldt at skrive til personen privat om hvordan de har det. :-)
Men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

18. oktober 2011

L.J.L

Stjernestoev skriver:

Lige præcis..

Det generer skam heller ikke mig overhovedet!

Men nu synes jeg det er langt mere omsorgsfuldt at skrive til personen privat om hvordan de har det. :-)
Men sådan er vi jo så forskellige

Ja det ville jeg bestemt også selv synes

Synes at flg fiktive indslag ville være ret så malplaceret og grænseoverskridende haha:

"overskrift: LJL:

Hvad så LJL fik du så din menstruation igår eller er den kommet, og hvor meget har du blødt?"

LOL

-Men det er jo ikke ret langt fra virkeligheden

Anmeld

18. oktober 2011

Maja88

Stjernestoev skriver:

Nååå, men det var ikke den jeg mente. Det er jo bare rart at andre kan få en opskrift. Jeg kom bare til at tænke på det pga. navnet på den

rart du ikke mente den.... jeg sad lige og følte mig helt truffen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.