Når folk opretter en debat til en person..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.010 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Stjernestoev

Hm, det her skal ikke virke som en debat for at nedgøre nogen, eller noget.. Men forstår ikke hvorfor nogen opretter et spørgsmål til en bruger, og gør det i en debat? Altså de opretter en tråd for at spørge om, hvordan det går med personen? Hvorfor ikke bare spørge i en post?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har også undret mig nogen gange, hvis det er spørgsmål til en enkelt person, hvorfor man så ikke skiver en post

Anmeld

18. oktober 2011

CmarianN

Stjernestoev skriver:

Hm, det her skal ikke virke som en debat for at nedgøre nogen, eller noget.. Men forstår ikke hvorfor nogen opretter et spørgsmål til en bruger, og gør det i en debat? Altså de opretter en tråd for at spørge om, hvordan det går med personen? Hvorfor ikke bare spørge i en post?

Anmeld

18. oktober 2011

Nettemor

evt fordi man tænker at det er noget andre kan svare på eller andre også kunne få noget ud af at vide?

Anmeld

18. oktober 2011

Muhmi

Stjernestoev skriver:

Haha, er der virkelig nogle der gør det!?

Ej så synes jeg virkelig ikke man har forstået hvad den debat skal bruges til... Vi andre er da sådan set ligeglade med hvordan jeres samtale plejer at være, tag den privat...

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

MoarHvidovre skriver:

Jeg har også undret mig nogen gange, hvis det er spørgsmål til en enkelt person, hvorfor man så ikke skiver en post

Lige præcis!
Altså en har lige oprettet en debat for at få en opskrift, og det synes jeg er fint nok, da det jo kan være andre kan bruge den.

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

nettemor skriver:

evt fordi man tænker at det er noget andre kan svare på eller andre også kunne få noget ud af at vide?

Altså nu er der en der har oprettet en for at spørge om en opskrift, og det er jo fint nok, da andre kan få brug for den.

Anmeld

18. oktober 2011

Nettemor

Stjernestoev skriver:

Altså nu er der en der har oprettet en for at spørge om en opskrift, og det er jo fint nok, da andre kan få brug for den.

ja det var den jeg tænkte på

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

Muhmi skriver:

Haha, er der virkelig nogle der gør det!?

Ej så synes jeg virkelig ikke man har forstået hvad den debat skal bruges til... Vi andre er da sådan set ligeglade med hvordan jeres samtale plejer at være, tag den privat...

Ja, det er der
Hvis nogen gerne vil vide hvordan jeg har det, så vil jeg meget gerne de kontaktede mig, istedet for at oprette en debat om det!

Men der er også nogen der ikke ved man kan skrive til hinanden privat

Anmeld

18. oktober 2011

Stjernestoev

nettemor skriver:

ja det var den jeg tænkte på

Nååå, men det var ikke den jeg mente. Det er jo bare rart at andre kan få en opskrift. Jeg kom bare til at tænke på det pga. navnet på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.