Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
camillakrath skriver: Jeg vender lige tilbage i løbet af aftenen. Jeg har lige en handel "ude", som jeg ikke er helt sikker på
Jeg vender lige tilbage i løbet af aftenen. Jeg har lige en handel "ude", som jeg ikke er helt sikker på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WiitrioeN skriver: hey jeg vil lige høre hvad du har tilbage?
hey jeg vil lige høre hvad du har tilbage?
Alt hvad der nu er i annoncen er tilbage
camillakrath skriver: Alt hvad der nu er i annoncen er tilbage
Hvad skal du have for det hele samlet? inkl. porto?
WiitrioeN skriver: Hvad skal du have for det hele samlet? inkl. porto?
Årh det er jeg i tvivl om. Har du selv ide om hvad du gerne vil give? Kan lige tælle sammen hvor mange stykker tøj der er.
camillakrath skriver: Årh det er jeg i tvivl om. Har du selv ide om hvad du gerne vil give? Kan lige tælle sammen hvor mange stykker tøj der er.
altså vil gerne indrømme at jeg ikke har råd til så meget så det kommer meget an på hvad prisen er men jeg vil ikke afslå før jeg ved hvad prisen er for det er jo tøj vi vil være meget glad for at købe og nemt kan få brugt...
WiitrioeN skriver: altså vil gerne indrømme at jeg ikke har råd til så meget så det kommer meget an på hvad prisen er men jeg vil ikke afslå før jeg ved hvad prisen er for det er jo tøj vi vil være meget glad for at købe og nemt kan få brugt...
Skal jeg prøve at tælle hvor mange stykker tøj der er? Så kan vi snakke om det
22 bodyer,
7 par bukser,
3 trøjer,
1 natdragt,
3 huer,
6 par shorts,
heldagt som "smoking",
6 t-shirts,
Og så den varme bamsedragt.
kitty skriver: Sender du mig kontonummer, når du ved, hvad prisen bliver? Så skal jeg sende dig min adresse retur
Sender du mig kontonummer, når du ved, hvad prisen bliver? Så skal jeg sende dig min adresse retur
Porto blir simpelthen for dyr i forhold til varen. Portoen er dyrere end varen
camillakrath skriver: 22 bodyer, 7 par bukser, 3 trøjer, 1 natdragt, 3 huer, 6 par shorts, heldagt som "smoking", 6 t-shirts, Og så den varme bamsedragt.
og hvad vil du gerne have for det inkl. porto?
WiitrioeN skriver: og hvad vil du gerne have for det inkl. porto?
Jeg havde tænkt mig 7 - 8 kr pr stk tøj.
Er der noget du er mere interesseret i end andet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128