Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Jamen det er i orden! Jeg finder dig lige på trendsales og skriver på en af dine annoncer.
Jamen det er i orden! Jeg finder dig lige på trendsales og skriver på en af dine annoncer.
Super. Jeg var ude for en ulykke igår, så har nok først mulighed for at komme på posthuset torsdag, hvis det er okay?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mrs X skriver: Pris på det du har tilbage? evt samletKh Kirsten
Pris på det du har tilbage? evt samletKh Kirsten
Årh det ved jeg sørme ikke
Vil gerne have bud
camillakrath skriver: Super. Jeg var ude for en ulykke igår, så har nok først mulighed for at komme på posthuset torsdag, hvis det er okay?
camillakrath skriver: 15 kr
15 kr
kitty skriver: Hvad bliver porto, ved du det? Og er standen god?
Hvad bliver porto, ved du det? Og er standen god?
Ja det må man sige. De er næsten ikke brugt.
Måske kan jeg sende dem som brev. Så blir porto jo ikke så meget. Skal jeg undersøge det?
TbCp skriver: Selvfølgelig! Håber du er okay
Selvfølgelig! Håber du er okay
Min søn er okay - det er vigtigst
camillakrath skriver: Årh det ved jeg sørme ikke Vil gerne have bud
Åh har slet ikke overblik over det...!
Hvad er der tilbage?
Kh Kirsten
camillakrath skriver: Vender lige hurtigt tilbage. Skal lige hurtigt give dig svar på hvad jeg har tilbage
Vender lige hurtigt tilbage. Skal lige hurtigt give dig svar på hvad jeg har tilbage
Perfekt
mrs X skriver: Åh har slet ikke overblik over det...! Hvad er der tilbage? Kh Kirsten
Det der er billeder af herinde har jeg tilbage. Altså alt der nu står i annoncen
camillakrath skriver: Det der er billeder af herinde har jeg tilbage. Altså alt der nu står i annoncen
Ok Kigger lige så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128