Projekt baby kan snart begynde igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Fik idag ringet til min læge og bestilt tid til fjernelse af spiral. Er godt nok spændt og nervøs på samme tid! Spændende hvornår vi står med en positiv test i hånden?

Gør det ondt at få fjerne spiralen? Jeg kunne slet ikke mærke da den blev sat op ved 8 ugers undersøgelsen... (efter jeg havde født)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

DitteFisk

Tillykke! Glæde rmig også til jeg skal have taget min ud om nogle måneder!

Ved ikke om det gør ondt at få taget den ud, jeg ved bare at det gjorde nas for mig at få den sat op! o_O og håber ikke det bliver det samme den anden vej på, men mon ikke det gør.. x)

Held og lykke, og håber ikke der går længe før i står med en positiv

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mange tak  Håber vi også!!

Uh lyder ikke rart! Håber ikke det bliver at mærke... på hverken dig eller mig uha.

Kram

Anmeld

19. oktober 2011

Lotte90

Anonym skriver:

Fik idag ringet til min læge og bestilt tid til fjernelse af spiral. Er godt nok spændt og nervøs på samme tid! Spændende hvornår vi står med en positiv test i hånden?

Gør det ondt at få fjerne spiralen? Jeg kunne slet ikke mærke da den blev sat op ved 8 ugers undersøgelsen... (efter jeg havde født)

Uh spændende (:

Det gør ikke ondt at få taget spiralen ud, men det føles rigtig ubehageligt (synes jeg), da den jo bare bliver rykket ud. Men det er jo rigtig hurtig overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.