Hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

Nadi

Vi er lige blevet godkendt til at købe hus, så nu skla vi give et bus og se om sælge er med på det.

Hold op hvor er det uvirkeligt!! Kan slet ikke forstå det, havde ikke så høje forventninger til det efter som at den første udmelding vi fik fra Dennis' bank var at hvis ikke der var sket drastiske ændringer siden sidst så ville de ikke se på det. Og nu er der en bank som siger de bare er helt med på det og det er bare så VILDT!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Plysbjørnen

ihhhh det var da rigtigt dejligt...

Så må vi jo håbe at de også acceptere budet.... Så i bliver husejere....

Anmeld

3. februar 2009

Lise

Ajj, hvor skønt Nadia - håber de accepterer bussen

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Arj, tillykke da.
Hvor vil I hen at bo?

Vores er stadig til salg!

Anmeld

3. februar 2009

Nadi

Min kære mand har fået mig overtalt til at flytte til Karup og vi vil give et bud på det her hus:

http://www.edc.dk/en/Bolig/Case/?Pid=88205593

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Det ser da fint ud.
Men Karup??
Er du sikker på du gider så langt ud?

(skal jeg jo sige, eftersom jeg selv er fra Frederiks, der har jo altid været "krig" ml. de 2 nabobyer)

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Det bliver spændende

Anmeld

3. februar 2009

Nadi

Mebach skriver:

Det ser da fint ud.
Men Karup??
Er du sikker på du gider så langt ud?

(skal jeg jo sige, eftersom jeg selv er fra Frederiks, der har jo altid været "krig" ml. de 2 nabobyer)

Ja jeg er sikker, jeg skal vænne mig til tanken men alt i alt tror jeg det bliver godt.
Og ja "krigen" fortsætter mellem de to byer

Anmeld

3. februar 2009

Muffinmus

Det er da fedt....spændende at se om i får budet igennem så
Godt i ikke køber dyrere når jeres økonomi er sådan som den er de næste par år. Vi er glade for at vi trods fuldtidsarbejde begge 2, kun gav lidt for vores hus...Vi fandt nemlig hurtigt ud af ved at snakke med andre at hvis banken sagde man kunne købe hus for f.eks 1,2 mio skulle man i hvert faldi ikke købe for mere end 900-000 .Derfro så mange unger tvinges til at sælge huset igen.
Så sørg for at købe for i hvert fald 200.000 UNDER det banken har godkendt
Håber i får huset...også selv om det er KARUP!!!He he, er selv fra Grønhøj o gik i skole i Frederiks og det er HELT udelukket jeg nogensinde flyyer til Karup selv om både Jens og jeg arbejder der...
Kan bare ikke med tanken, det er sikkert "krigen" der er skyld i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.