Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
frkrbj skriver: Hun har nemlig fortalt at hun skal med Super oplevelse altså! Ville også gerne selv opleve en fødsel uden det er mig der ligger der Nu det murrer, så er din krop ved at gøre sig klar er jeg sikker på Rigtig held og lykke, det er så stort altså! Og uanset hvad man forventer, så er er en fødsel HELT individuel.. Så man skal bare nyde det og lade kroppen arbejde
Hun har nemlig fortalt at hun skal med Super oplevelse altså! Ville også gerne selv opleve en fødsel uden det er mig der ligger der
Nu det murrer, så er din krop ved at gøre sig klar er jeg sikker på
Rigtig held og lykke, det er så stort altså! Og uanset hvad man forventer, så er er en fødsel HELT individuel.. Så man skal bare nyde det og lade kroppen arbejde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MajseMaja skriver: Det må være vildt, fantastidk og grænseoverskridende at opleve!Men jeg har haft mens murren i flere uger hihi.. Så ved ik lige om det er optakt til noget..
Det må være vildt, fantastidk og grænseoverskridende at opleve!Men jeg har haft mens murren i flere uger hihi.. Så ved ik lige om det er optakt til noget..
Jamen det kan ikke beskrives Mine fødsler har været SÅ forskellige, men en stor oplevelse begge gange Men det er så spændende, også fordi man ikke rigtig ved hvad der skal ske, ligge det i andres hænder, grænser der overskrides og hvor ligeglad man egentlig er med at ligge med rumpen bar haha
frkrbj skriver: Jamen det kan ikke beskrives Mine fødsler har været SÅ forskellige, men en stor oplevelse begge gange Men det er så spændende, også fordi man ikke rigtig ved hvad der skal ske, ligge det i andres hænder, grænser der overskrides og hvor ligeglad man egentlig er med at ligge med rumpen bar haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128