Tegnblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

MajseMaja

frkrbj skriver:

Hun har nemlig fortalt at hun skal med Super oplevelse altså! Ville også gerne selv opleve en fødsel uden det er mig der ligger der

Nu det murrer, så er din krop ved at gøre sig klar er jeg sikker på

Rigtig held og lykke, det er så stort altså! Og uanset hvad man forventer, så er er en fødsel HELT individuel.. Så man skal bare nyde det og lade kroppen arbejde

Det må være vildt, fantastidk og grænseoverskridende at opleve!

Men jeg har haft mens murren i flere uger hihi.. Så ved ik lige om det er optakt til noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

frkrbj

MajseMaja skriver:

Det må være vildt, fantastidk og grænseoverskridende at opleve!

Men jeg har haft mens murren i flere uger hihi.. Så ved ik lige om det er optakt til noget..

Jamen det kan ikke beskrives Mine fødsler har været SÅ forskellige, men en stor oplevelse begge gange Men det er så spændende, også fordi man ikke rigtig ved hvad der skal ske, ligge det i andres hænder, grænser der overskrides og hvor ligeglad man egentlig er med at ligge med rumpen bar haha

Anmeld

17. oktober 2011

MajseMaja

frkrbj skriver:

Jamen det kan ikke beskrives Mine fødsler har været SÅ forskellige, men en stor oplevelse begge gange Men det er så spændende, også fordi man ikke rigtig ved hvad der skal ske, ligge det i andres hænder, grænser der overskrides og hvor ligeglad man egentlig er med at ligge med rumpen bar haha

Lige præcis :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.