Tegnblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

MajseMaja

I formiddags da jeg havde været på toilettet opdagede jeg at jeg havde blødt, det er så blevet ved hele dagen, det minder om når jeg har menstruation.

Men jeg vil lige høre jer om hvordan det var da i havde det? Hvor lang tid varede det, og er det normalt det varer så længe?

Var på fødegangen i eftermiddags til tjek og alt ser fint ud.

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Kofoed.

Super du har været på FG, for normalt siger man, at tegnblødning kun sker en gang og ikke er særlig meget blod.

Har i aftalet noget omkring opfølgning på blødningen eller var alt bare super duper perfekt, at det ikke er nødvendigt?

BTW jeg havde ikke selv tegnblødningen, så kan ikke sige så meget igen

Anmeld

17. oktober 2011

frkrbj

Arj Maja, hep hep! Så kender jeg én der sidder klar nu

Der gik her med den sidste 9 timer fra jeg havde tegnblødning til hun var ude

Der kom veer i løbet af en time eller 2..

Ve støøøøv puuust 

Anmeld

17. oktober 2011

frkrbj

Og nyd nu det hele selvom det kommer til at gøre lidt avs Det bliver dit livs oplevelse

Anmeld

17. oktober 2011

MajseMaja

Kofoed. skriver:

Super du har været på FG, for normalt siger man, at tegnblødning kun sker en gang og ikke er særlig meget blod.

Har i aftalet noget omkring opfølgning på blødningen eller var alt bare super duper perfekt, at det ikke er nødvendigt?

BTW jeg havde ikke selv tegnblødningen, så kan ikke sige så meget igen

De nævnte nemlig ikke noget om hvor længe det måtte vare, bare at jeg skulle ringe hvis noget var anderledens end det plejer..

Anmeld

17. oktober 2011

Kofoed.

MajseMaja skriver:

De nævnte nemlig ikke noget om hvor længe det måtte vare, bare at jeg skulle ringe hvis noget var anderledens end det plejer..

Jo, jamen så må de jo ha prøvet det før, men har netop hørt det med, at det helst ikke må blive ved, men når de siger ok for det, så må alt jo være fint, så længe det ikke er kompineret med noget andet.

Men man siger jo også, at de fleste føder indenfor to døgn efter tegnblødning, så man kan jo kun håber det holder stik

Anmeld

17. oktober 2011

MajseMaja

frkrbj skriver:

Arj Maja, hep hep! Så kender jeg én der sidder klar nu

Der gik her med den sidste 9 timer fra jeg havde tegnblødning til hun var ude

Der kom veer i løbet af en time eller 2..

Ve støøøøv puuust 

Jaaa, hun skal jo med til fødslen - ved jeg ik om hun har fortalt...?

Ja, det er så vildt! Glæder mig bare til der sker noget - glæder mig mest af alt, hvordan det kommer til at forløbe og se den lille og få ham i armene..

Men her er ikke kommet nogle veer, kun en hulens masse mens-murren og niven i lænden..

Tak for vestøvet, har brug for det!

Anmeld

17. oktober 2011

MajseMaja

Kofoed. skriver:

Jo, jamen så må de jo ha prøvet det før, men har netop hørt det med, at det helst ikke må blive ved, men når de siger ok for det, så må alt jo være fint, så længe det ikke er kompineret med noget andet.

Men man siger jo også, at de fleste føder indenfor to døgn efter tegnblødning, så man kan jo kun håber det holder stik

Det håber jeg, så slipper jeg nemlig for igangsætning..

Anmeld

17. oktober 2011

frkrbj

MajseMaja skriver:

Jaaa, hun skal jo med til fødslen - ved jeg ik om hun har fortalt...?

Ja, det er så vildt! Glæder mig bare til der sker noget - glæder mig mest af alt, hvordan det kommer til at forløbe og se den lille og få ham i armene..

Men her er ikke kommet nogle veer, kun en hulens masse mens-murren og niven i lænden..

Tak for vestøvet, har brug for det!

Hun har nemlig fortalt at hun skal med Super oplevelse altså! Ville også gerne selv opleve en fødsel uden det er mig der ligger der

Nu det murrer, så er din krop ved at gøre sig klar er jeg sikker på

Rigtig held og lykke, det er så stort altså! Og uanset hvad man forventer, så er er en fødsel HELT individuel.. Så man skal bare nyde det og lade kroppen arbejde

Anmeld

17. oktober 2011

Kofoed.

MajseMaja skriver:

Det håber jeg, så slipper jeg nemlig for igangsætning..

Det ville være skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.