Linda-M skriver:
Du må skam gerne "brase ind", for blev faktisk så chokket over det, at jeg slet ikke fik spurgt til hvordan hun kunne se det 
Det er faktisk skræmmende! Har tabt mig 4 kg. allerede, men på sygehuset siger de jeg må tabe mig op til 7 kg. før de bliver bekymret.
Glæder mig til NF scanning, så jeg kan se den lille har det godt. Puha altså 
jeg kan godt forstå du bliver bekymret. Men det er så utroligt hvad de små bæster derinde i maven kan tåle. De er nærmest designet til at vi har kvalme osv. osv.
Jeg kan se du har prøvet det hele. Det må være rigtig hårdt. Jeg havde meget gavn af sea-bands nemlig.
Hvis der overhovedet er nogle tidspunkter på døgnet du kan spise/drikke, så sørg gerne for at få godt med væske (gerne noget sukkerholdigt)
Ved ikke om du har prøvet at småspise med korte intervaller. Det har jeg også hørt skulle hjælpe nogle. Krydser fingre for at du snart er kvalmefri og kan nyde BEBS lidt mere....og så har jeg hørt fra mange, at man skal ud i luften og gå nogle ture (det lyder ikke som det men har mest lyst til vel ?) Men det skulle være godt med motionen og den friske luft for kvalmen.
Spændende med den første scanning.
Anmeld