Jeg sulter siger min læge :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Linda-M

Har været til første lægekonsultation i dag 10+2

Alle prøver var som de skulle være hvilket var så dejligt!

Men efter lægen havde tjekket min urinprøve kunne hun konstatere at jeg sulter. Puha, sikke en udmelding

Jeg KÆMPER hver dag med at indtage føde af den ene eller anden art, men jeg kaster bare alt op. Jeg har gået til akupunktur på hospitalet, gået med det det der sea-band(hjælper ikke) og prøvet alle tænkelige husmorråd.

Jeg er bare færdig nu! Puha, hvis ikke det snart vender ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv

Jeg troede jeg skulle svæve rundt på en lyserød sky med den lille i maven, men lige nu er det bare hårdt altså!

Ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg, men jeg er bare så frustreret og ked af det

Heldigvis har jeg en forstående arbejdsplads, så lige nu er jeg halvt sygemeldt så jeg møder til middag når jeg endelig kan have lidt i maven. Det tager lidt af presset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Mi

Øv hvor er det træls for dig

Jeg håber at du hurtigt får det bedre

Anmeld

17. oktober 2011

Hailiesmom11

Jeg har hørt at mojito selvfølgelig uden alkohol skulle tage kvalmen.. Har ikke selv prøvet da jeg først høre det efter kvalme perioden var óvre...

men kan alt for godt huske det selv, det bliver bedre bare rolig..

Anmeld

18. oktober 2011

Leneur

Da jeg var gravid, havde jeg en pakke mariekiks inde ved siden af sengen og spiste en til to kiks liggende inden jeg stod op. Det hjalp ihvertfald på min kvalme men et stykke ristet brød er også godt, skåret ud i små bidder, bare tag det stille og roligt og lad være med at presse dig selv til at spise, så går det jo bare mere galt. Føler med dig men kan kun sige, som en anden også har gjort, at det går over igen.

Anmeld

18. oktober 2011

Linda-M

Mi skriver:

Øv hvor er det træls for dig

Jeg håber at du hurtigt får det bedre

Tak

Anmeld

18. oktober 2011

Linda-M

Wulffi89 skriver:

Jeg har hørt at mojito selvfølgelig uden alkohol skulle tage kvalmen.. Har ikke selv prøvet da jeg først høre det efter kvalme perioden var óvre...

men kan alt for godt huske det selv, det bliver bedre bare rolig..

Hmm... det er da værd at prøve

Anmeld

18. oktober 2011

Linda-M

Leneur skriver:

Da jeg var gravid, havde jeg en pakke mariekiks inde ved siden af sengen og spiste en til to kiks liggende inden jeg stod op. Det hjalp ihvertfald på min kvalme men et stykke ristet brød er også godt, skåret ud i små bidder, bare tag det stille og roligt og lad være med at presse dig selv til at spise, så går det jo bare mere galt. Føler med dig men kan kun sige, som en anden også har gjort, at det går over igen.

Det har jeg også prøvet - hjalp desværre ikke

Håber også snart det går over

Anmeld

18. oktober 2011

Leneur

Linda-M skriver:

Det har jeg også prøvet - hjalp desværre ikke

Håber også snart det går over

Øv, ja så er du hårdt ramt.

Anmeld

18. oktober 2011

Rockertand

Det er jeg ked af at høre.

Må jeg spørge, hvordan din læge kan se i din urinprøve, at du sulter? 

Anmeld

18. oktober 2011

moars

Rockertand skriver:

Det er jeg ked af at høre.

Må jeg spørge, hvordan din læge kan se i din urinprøve, at du sulter? 

man frigiver ketonstoffer når man sulter, og det kan ses i ens urin.....man kalder det "sultketoner"...lige hvad jeg ved (undskyld til ts for lige at brase ind)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.