Chancer for graviditet eller indbildning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

LSM

Hej alle i skønne kvinder

Min kæreste og jeg er lige startet på projekt baby her i oktober, stoppede dog med mine p-piller for ca. 3 måneder siden, og har lige siden p-pille stop haft en stabil cyklus på 30 dage.

Jeg sidste menstration startede d. 19 september, og har derfor regnet frem havde ægløsning d. 5 oktober. Næste menstration forventes d. 19 oktober.

Vi havde sex d. 3 oktober, men ellers ikke omkring ægløsningstidspunktet, da vi har haft meget at se til, og vi har aftalt, at graviditeten kommer når den kommer. Således sex ikke kun dyrkes mhp på graviditet.

Jeg er jo alligevel ret nysgerrig på om jeg mon allerede kan være blevet gravid.

Hvor store tror i chancerne er for ægget er blevet befrugtet når vi havde sex 2 dage før ægløsning?

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvornår i mærkede symptomer på graviditet.? Og hvilke symptomer i havde

Jeg havde murren i underliver for ca. 1 uge siden. havde det 2 dage i træk.

Derudover bliver jeg lige pludselig meget sulten, også selvom jeg næsten lige har spist.

Håber det kan være små tegn på graviditet, eller også er det bare indbildning

krydser i hvertfald fingre for det er en graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Nitz - <3 David

Sædccellerne kan jo overleve i kvinden i 5-7 dage? Så vidt jeg husker..
- Så der kan da sagtens være chance for en lille fyr har fundet sig vej til det gyldne æg..

De første symptomer ejg havde var ømme bryster.. Og "en fornemmelse" af at jeg måske var gravid.. Kan ikke forklare den.. 

Krydser ihvertfald fingre for at der er en lille bebs på vej til dig

Anmeld

17. oktober 2011

LSM

Uh ha ja så er det jo spændende, om der er nået en frem

håber det ihvertfald.

Men det er vel også begrænset hvor mange symptomer man har når ikke man er længere henne?

Anmeld

17. oktober 2011

babymus77

Det værste er, at sympt efter p pille stop længe minder om graviditets sympt!!! Og ønske tænkning også!!! Jeg har haft graviditets symptFaktisk siden april fra ægløsning og frem til mens.. Hver måned, desværre uden graviditet/ krydser for det er og bliver anderledes for dig:-)) og at der måske allerede er en lille bebs;-))

Anmeld

17. oktober 2011

LSM

Jeg ved godt det der med p-pille stop, men synes jeg har kunne mærke noget tidligere end jeg plejer.

Og det med sulten er kommet til i denne måned, plejer jeg ikke.

Når jeg har lagt mig i seng for at sove, kan jeg pludselig blive så sulten jeg er nødt til at gå ud og tage noget. Det samme når jeg vågner er jeg meget sulten, og plejer ellers ikke rigtig at kunne spise noget når jeg lige har slået øjnene op. Der skal gerne gå ½-1 time

Men men men sætter nu heller ikke mine forventninger for højt, da risikoen for skuffelse er ret stor, nu når det er første måned vi prøver. Og lige præcis ønsketænkning kan gøre meget ved ens krop.

Kan kun håbe på det bedste

Og hvis ikke må vi bare klø på næste måned

Anmeld

17. oktober 2011

SB

Det er spændende om den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.