jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

sandramor

Okay ja jeg må vidst bare prøve at ringe op på jm centeret.. Og høre hvordan og hvorledes og evt se om jeg skal bestille tid ved dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Camulla

sandramor skriver:

Okay ja jeg må vidst bare prøve at ringe op på jm centeret.. Og høre hvordan og hvorledes og evt se om jeg skal bestille tid ved dem...

Jeg fik brev. Du kan også bare spørge din læge, for det er forskelligt hvordan man gør det...  

Anmeld

17. oktober 2011

Camulla

norenberg skriver:

her i nordjylland skal vi skam selv ringe og bestille tiden...og gør du ikke det er der bare ingen jordmoder besøg...det er jo frivilligt om man vil følges hos en jordmoder...jeg takkede nej sidste gang...

Jeg bor i Aalborg og jeg blev indkaldt pr. brev, så det ikke i hele Nordjylland det er sådan...

Anmeld

17. oktober 2011

norenberg

Camulla skriver:

Jeg bor i Aalborg og jeg blev indkaldt pr. brev, så det ikke i hele Nordjylland det er sådan...

ok så er det nok noget nyt de er begyndt med i aalborg, for da jeg boede der for 5 år siden, skulle jeg selv ringe, ligesom jeg også har gjort ved de sidste to hvor vi har boet i Aabybro

Anmeld

18. oktober 2011

LilleMie

Jeg bor også i Aalborg og jeg blev glemt !! Så jeg fik aldrig et brev, selvom jeg fik at vide ved lægen, at jeg ville få en indkaldelse.

Da jeg selv tog fat i dem (var 13-14 uger henne der), fik jeg at vide de ikke havde modtaget mine papirer fra lægen - mærkeligt, for jeg havde været til NF scanning (og modtaget et brev om det ), så papirerne må være nået til sygehuset.

Så du må hellere få ringet, hvis du ikke allerede har taget fat i dem !

Anmeld

18. oktober 2011

sandramor

Jeg ringede til jm idag og hun kunne se at d ker lå papirer på mig men de var kommet retur pga forkert adresse så.. Men hun skulle nok sende det til mig idag... Men skal til jm d 8 nov så da må jeg vær i uge 17 ca.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.