Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sandramor skriver: Hej piger.. Har lige et spørgsmål.. Er det egentlig lægen der skal sørge for give jordemødre besked? Eller er det sygehuset?Jeg spørger fordi jeg nu er 14+3 og kan ikke helt forstå at jeg slet ikke har fået brev om 1 jordemoder besøg? Mener da det snart må være oppe over.. Ihvertfald om en uge eller to? Hvor langt var i ved 1 jm besøg? Knus sygehuset
Hej piger.. Har lige et spørgsmål.. Er det egentlig lægen der skal sørge for give jordemødre besked? Eller er det sygehuset?Jeg spørger fordi jeg nu er 14+3 og kan ikke helt forstå at jeg slet ikke har fået brev om 1 jordemoder besøg? Mener da det snart må være oppe over.. Ihvertfald om en uge eller to? Hvor langt var i ved 1 jm besøg? Knus sygehuset
hej
jeg skulle selv kontakte jordemoder kontoret og så få en tid, jeg var i uge 16+ ved første besøg
her i nordjylland skal vi skam selv ringe og bestille tiden...og gør du ikke det er der bare ingen jordmoder besøg...det er jo frivilligt om man vil følges hos en jordmoder...jeg takkede nej sidste gang...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128