jordemoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

sandramor

Hej piger.. Har lige et spørgsmål.. Er det egentlig lægen der skal sørge for give jordemødre besked? Eller er det sygehuset?
Jeg spørger fordi jeg nu er 14+3 og kan ikke helt forstå at jeg slet ikke har fået brev om 1 jordemoder besøg? Mener da det snart må være oppe over.. Ihvertfald om en uge eller to?

Hvor langt var i ved 1 jm besøg?

Knus sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

FruHolm <3

sandramor skriver:

Hej piger.. Har lige et spørgsmål.. Er det egentlig lægen der skal sørge for give jordemødre besked? Eller er det sygehuset?
Jeg spørger fordi jeg nu er 14+3 og kan ikke helt forstå at jeg slet ikke har fået brev om 1 jordemoder besøg? Mener da det snart må være oppe over.. Ihvertfald om en uge eller to?

Hvor langt var i ved 1 jm besøg?

Knus sygehuset

hej

jeg skulle selv kontakte jordemoder kontoret og så få en tid, jeg var i uge 16+ ved første besøg

Anmeld

17. oktober 2011

sandramor

Hmm nå ja det har jeg ikke tænkt over... Ved bare sidst jeg var gravid fik legen indkaldelse pr brev.. Nåede det så bare ikke for mistede i uge 12... Så gik nok bare ud fra den kom pr brev igen...

Anmeld

17. oktober 2011

sandramor

Opper lige for lidt flere svar ...

Anmeld

17. oktober 2011

sandramor

Ha ha knus sygehuset.. Flot sandra :-)

Anmeld

17. oktober 2011

Bryndis

Du skal selv ringe til jordemoderen og bestille tid. Det er typisk uge 16+ man skal afsted.

Anmeld

17. oktober 2011

norenberg

her i nordjylland skal vi skam selv ringe og bestille tiden...og gør du ikke det er der bare ingen jordmoder besøg...det er jo frivilligt om man vil følges hos en jordmoder...jeg takkede nej sidste gang...

Anmeld

17. oktober 2011

Koen.

Her i Esbjerg ringer man os selv og bestiller tid

Anmeld

17. oktober 2011

Nitz - <3 David

Jeg fik et brev med indkaldelse.. Men prøv da evt. at ringe til jordemoderkontoret og hør om du skal bestille tid.. Så er der ingen misforståelser..

Anmeld

17. oktober 2011

Alban

På riget bliver man indkaldt, lægen sender papire til Jm og de indkalder pr brev, det gik dog noget galt med mine papire. De nåede ikke frem, jeg reagerede i 19 uge og modtog så brev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.