Æl test? Nogen som kan hjælpe os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej. Jeg har nu taget en æl test hver morgen de sidste 14dage. Torsdag morgen - negativFredag morgen - positivFredag aften - negativHvad skal dette betyde? Var fredag morgen ikke positiv alligevel så? Test stregen var tydeligere en kontrol stregen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er der slet ingen med erfarringer på dette område??

Anmeld

17. oktober 2011

**Ønskebabyen

Jo det kan godt passe, at den har været positiv. ÆL giver kun udslag på en test i 24 timer.

Dvs din ÆL kan være startet Torsdag kl. 13 f.eks. og så tester du positiv Fredag morgen og om aftenen vil den være negativ igen.

Tag evt. og søg lidt på nettet omkring ÆL og og ÆL tests. Lyder ikke til du ved så meget om det/dem, da ÆL tests faktisk ikke skal tages om morgenen!

De skal tages imellem kl. 10 og kl. 20, men alt dette finder du ud af, hvis du gider bruge et par minutter på at læse om det og sætte dig ordentlig ind i det

Anmeld

17. oktober 2011

DreamChild

Man kan desværre ikke stol på en æglæsningstest der er taget med morgenurin. det er først efter kl 10 og før kl 20 den skal tages mener jeg. Ellers er urinen alt for koncentreret. Du kan læse om det i brugsanvisningen

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Man kan desværre ikke stol på en æglæsningstest der er taget med morgenurin. det er først efter kl 10 og før kl 20 den skal tages mener jeg. Ellers er urinen alt for koncentreret. Du kan læse om det i brugsanvisningen

Der står på brugsanvisningen at morgenurin med fordel kan bruges.

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg havde mens d5-9 og positiv æl test d.13

Anmeld

17. oktober 2011

DreamChild

Anonym skriver:

Der står på brugsanvisningen at morgenurin med fordel kan bruges.

Okay Der er selvfølgelig også 1000 forskellige slags tests, jeg har bare brugt dem hvor man ikke skulle bruge morgenurin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.