Anonym skriver:
Har aldrig skulle stå for menuen til sådan noget før så var meget i tvivl om det var alsidig nok om det var for mange retter om man kunne kombinere retterne 
Altså, hvis det var mig, ville jeg skære ned på antallet af saucer og dressinger og kartofler - simpelthen, fordi ingen alligevel når at smage det hele, og det kan godt være lidt overvældende at stå ved en buffet og skulle vælge mellem så mange retter.
Jeg plejer at gå efter to til tre slags kød, to slags "tungt" tilbehør (kartofler og lign.), to salater og evt. en eller to andre grøntsags-indslag - og så to dressinger og to saucer el. lign. Det er rigeligt og mere overskueligt - også i forhold til at vurdere mængderne.
Når man fx har valgt tre slags kartofler, så skal der være nok til alle af hver slags, så et af fadene ikke bliver tømt, før alle har været der - men på den måde vil der samtidig blive for mange kartofler, fordi kun få vil spise alle tre slags. Giver det mening?
Du får ikke problemer med at gøre alle tilfredse og mætte, men du vil nok stå med rigtigt mange rester.
Anmeld