Har du læst en god bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

linemus

Nu har jeg fået dejlig meget fritid, især om aftenen, hvor jeg bare kan holde 100 % fri med god samvittighed. Jeg har de sidste mange år læst et absolut minimum af skønlitteratur, så nu vil jeg tage revance. Er lige gået i gang med den sidste Harry Potterbog, men tror jeg sluger den på meget kort tid. Og ja, det er lykkedes mig helt at undgå at høre, hvordan den ender, selvom den har været fremme i 1,5 år nu incl. at manden har læst den for længe siden uden at afsløre noget, så please lad være med at fortælle hvad der sker, hvis du ved det

Hvad skal jeg læse bagefter? Hvad mener du er absolut et must fra bogreolen?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Astrid P

Hvis du er til bøger hvor man både græder og griner og håber og fortvivles når man læser, så skal du læse Drageløberen... eller hvad med de der 3 Stieg Larsson krimier? Dem har jeg endnu ikke selv fået læst, men de skulle være gode!

Anmeld

3. februar 2009

Lise

Ja, Drageløberen er super god!

Hvis du vil læse lettilgængelig tøsepladder - hvilket jeg selv nyder meget ovenpå eksamener o.lign., så er Marian Keyes god for en del. Elsker alle hendes bøger (med undtagelse af Under Dynen (GAB)) - der skal ikke tænkes meget, bare grines...

Undtagelsen - super god!!!!!!!!!

Er igang med Blekingegadebanden 1 - er ikke kommet langt, men den virker god. Iflg manden er de begge alle tiders (og han er ellers ikke den store læsehest).

Der er flere - kan bare ikke huske dem nu. Er også på job... vender måske tilbage.

Kh. Lise - som elsker at læse skønlitteratur

PS: det meste af Hanne Vibeke Holst er helt sikkert også værd at bruge tid på

Anmeld

3. februar 2009

Nadi

Jeg er igang med at læse Prædikanten skrevet af Camilla Läkberg, første bog hedder Isprinsessen de har virkelig fantastiske. Og kan du lide en god krimi bog kan de ihvertfald anbefales.

Anmeld

3. februar 2009

Juniors mor

Synes også "Drageløberen" er super god, men synes næsten at "Under den strålende sol" af samme forfatter er bedre....

Lige nu er jeg igang med at læse "Ayaan" - biografien af Ayaan Hirsi Ali, som lavede Submision part I sammen med Theo Van Gogh. Dette er også en super bog.

Min ynglingsbog er uden tvivl "En hårfin ballance" af Rohinton Mistry - synes den er helt fantastisk!

God læselyst Line

Anmeld

3. februar 2009

Ny mor

Nej, men jeg savner det så meget. Orker bare ikke når jeg, som nu, har "pause" eller om aftenen når ungerne er lagt. Det bliver højst til en krimi i ny og næ af Lynda La Plante.....

Birgitte x-læsehest....

Anmeld

3. februar 2009

Marco2

Har lige læst Jussi Adler Olsen "kvinden i buret" og "Fasanløberne" og de er rigtig gode, men også lidt hårde at læse. De er beskrevet rigtig godt, så man virkelig føler med personerne i bogen. Jeg tudede da jeg læste "Kvinden i buret" fordi man virkelig føler med hende.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.