Babyen 22+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Timmner

fin fin. den vokser jo.- meget flot baby bule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

LilleMie

Timmner skriver:

fin fin. den vokser jo.- meget flot baby bule

Mange tak Ja det er efterhånden tydeligt, at baby er ved at vokse sig stor og stærk !

Anmeld

19. oktober 2011

Clisolka

Ååååårh en fin babymave - det er i hvert fald ikke flødeskumskager 

Anmeld

19. oktober 2011

Paven

Det håber jeg også - langt om længe fik jeg taget mig sammen Trængte lige til et sted hvor jeg kan læse om andre graviditeter, tanker om det hele og gode råd

Kram

Anmeld

19. oktober 2011

Nessie

Sikke en fin flødekagemave Øøøhh, nå nej, babymave

Nej, det er en rigtig fin mave, og man er ikke i tvivl om at der er en baby derinde

Anmeld

19. oktober 2011

LilleMie

Babymor2010 skriver:

Ååååårh en fin babymave - det er i hvert fald ikke flødeskumskager 

Tak, hvor er du sød  Nej ikke flødeskumskager, men det er nok en lille sukkergris, der gemmer sig derinde (hvis den arver sin mors søde tand) 

Anmeld

19. oktober 2011

LilleMie

Nessie skriver:

Sikke en fin flødekagemave Øøøhh, nå nej, babymave

Nej, det er en rigtig fin mave, og man er ikke i tvivl om at der er en baby derinde

Hov hov ikke flabet  Ej mange tak, er også glad for min BABYmave 

Anmeld

19. oktober 2011

LilleMie

Paven skriver:

Det håber jeg også - langt om længe fik jeg taget mig sammen Trængte lige til et sted hvor jeg kan læse om andre graviditeter, tanker om det hele og gode råd

Kram

Jeg synes det er super hyggeligt, du er kommet herind og håber du bliver lige så glad for det som mig  Vi snakkes ved søde!

Anmeld

19. oktober 2011

Frøken J.

LilleMie skriver:

Så er der nyt mavebillede og jeg synes nu selv, at det ligner en rigtig babymave. Maven er stadig ikke så stor endnu, men nu er der dog ikke længere tvivl om, at det ikke kun er flødekager, der gemmer sig derinde

Og ja det er ventebukser, jeg nu har på (købt i weekenden). Det er bare en genial opfindelse, de er bare sååå behagelige - sådan nogle skulle jeg have købt for flere uger siden !

Sikken lækker mave! Du lyder præcis som mig da jeg købte det første par bukser Tænkte bare.. "HVORFOR gjorde jeg først det nu?" de er bare så rare!

Anmeld

19. oktober 2011

LilleMie

Frøken J. skriver:

Sikken lækker mave! Du lyder præcis som mig da jeg købte det første par bukser Tænkte bare.. "HVORFOR gjorde jeg først det nu?" de er bare så rare!

Mange tak  Ja man undrer sig virkelig bagefter, det virker bare ret grænseoverskridende at købe de første . Men nu skal jeg i hvert fald som minimum have et par mere - og snart !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.