Babyen 22+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

LilleMie

Så er der nyt mavebillede og jeg synes nu selv, at det ligner en rigtig babymave. Maven er stadig ikke så stor endnu, men nu er der dog ikke længere tvivl om, at det ikke kun er flødekager, der gemmer sig derinde

Og ja det er ventebukser, jeg nu har på (købt i weekenden). Det er bare en genial opfindelse, de er bare sååå behagelige - sådan nogle skulle jeg have købt for flere uger siden !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

VNB

rigtig flot mave!  og ja man kan sagtens se at der gemmer sig en bebs derinde  så fint 

Anmeld

17. oktober 2011

LilleMie

VNB skriver:

rigtig flot mave!  og ja man kan sagtens se at der gemmer sig en bebs derinde  så fint 

Tak hvor er du sød . Er bare så glad for både mave og baby !

Anmeld

17. oktober 2011

lycly

LilleMie skriver:

Så er der nyt mavebillede og jeg synes nu selv, at det ligner en rigtig babymave. Maven er stadig ikke så stor endnu, men nu er der dog ikke længere tvivl om, at det ikke kun er flødekager, der gemmer sig derinde

Og ja det er ventebukser, jeg nu har på (købt i weekenden). Det er bare en genial opfindelse, de er bare sååå behagelige - sådan nogle skulle jeg have købt for flere uger siden !

Hvor er den fin, man kan tydeligt se at der er en gravid mave

Anmeld

17. oktober 2011

LilleMie

LunaLykke skriver:

Hvor er den fin, man kan tydeligt se at der er en gravid mave

Tak  Ja det er dejligt, at man ikke længere er i tvivl! Det har taget lidt tid før maven rigtig ville komme og jeg er bare så glad for den nu !

Anmeld

17. oktober 2011

lycly

LilleMie skriver:

Tak  Ja det er dejligt, at man ikke længere er i tvivl! Det har taget lidt tid før maven rigtig ville komme og jeg er bare så glad for den nu !

Det kan jeg godt forstå man kunne også først begynde at se maven på mig der omkring 26. uge

Anmeld

17. oktober 2011

lailamik

LilleMie skriver:

Hihi jeg kom til at grine når jeg læste dit indlæg og jo man kan rigtigt godt se at det er en baby mave som btw wr rigtig fin

Anmeld

17. oktober 2011

LilleMie

lailamik skriver:

Hihi jeg kom til at grine når jeg læste dit indlæg og jo man kan rigtigt godt se at det er en baby mave som btw wr rigtig fin

Hihi godt jeg kunne være behjælpelig til et grin  

Og tak , elsker også bare min mave (tænkt at man nogen sinde skulle sige de ord om sin mave ).

Anmeld

19. oktober 2011

Paven

Sååå fin mave søde Som tidligere sagt - så er det meget tydeligt at det IKKE er flødeskumskager der er skyld i den fine mave

Kram til dig!

Anmeld

19. oktober 2011

LilleMie

Paven skriver:

Sååå fin mave søde Som tidligere sagt - så er det meget tydeligt at det IKKE er flødeskumskager der er skyld i den fine mave

Kram til dig!

Mange tak søde  Og velkommen til siden, håber du bliver glad for den !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.