Vil i hjælpe med et drenge navn??(babysnak)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

Louise mortil4

nu ved vi jo ikke endnu hva det bliver denne gang, men håber at finde ud af det her den 18 februar hvor jeg skal scannes igen.

Som altid er vi vildt uenige om hva den skal hedde, men er dog blevet enige om at hvis det bliver en pige skal hun hedde Zascha og som de andre 3 også hedder Sophis, Så altså Zascha Sophie

. Med drengenavnet kan vi bare ikke blive enige om, vi snakkede lidt om Zeon, men så kom manden i tanke om at det ligger meget op af Leon og det skulle han dreng i hvertfald ikke hedde. Han vil gerne ha gude navne som Thor og odin og den slags, men de navne får jeg bare fnidder af. Jeg har foreslået navne som Tristan, Tobias, Matias og den slags, men dem er han ikke med på. Hva har i tøser af forslag, det må gerne være lidt specielt. Ud over det første navn skal han hedde Boye efter mandens far.

Håber i har nogle godt forslag.

Knus Louise 30+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Rasmine

Zeon lyder som en hund.
Får jeg en dreng mere, kunne jeg godt tænkr mig han skulle hedde Bertil, eller Christian.
Forstår ikke hvorfor navnene skal være så specielle, Zeon???
Arj, det synes jeg ikke er pænt, sorry.

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Zeon, ville jeg aldrig selv vælge - ville knap nok gætte at det var et navn

De drengenavne vi havde oppe, da vi ventede Esther var

Eskild
Asger
Aske
Aksel (min farvorit)

Kender nogen, der har både enThor og en Tristan - søde drenge

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

hmmm, hvis jeg skulle vælge et "gude" navn, så ville det blive Rune, jeg elsker bare det navn!

men skulle jeg vælge sådan helt alm. så ville det nok blive Benjamin!

Tristan er satme et flot navn, uh, kan stadig huske den rolle Brat Pitt havde som Tristan...aj hvor er det kønt, zeon er ikke min favorit, men igen, er det givet af kærlighed og fordi man holder af det, så går det nu nok også!

Anmeld

3. februar 2009

Nadi

Jeg vil også vildt gerne have en søn der hedder Tristan så det stemmer jeg helt klart for. Synes det er sådan et stærkt navn.

Ellers tænker jeg lidt på Theodor, det synes jeg også er et rigtig godt navn. Og jeg har også fået en svaghed for Sylvester og Finn men der er bare mit mærkelige hovede.

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Nadi skriver:

Jeg vil også vildt gerne have en søn der hedder Tristan så det stemmer jeg helt klart for. Synes det er sådan et stærkt navn.

Ellers tænker jeg lidt på Theodor, det synes jeg også er et rigtig godt navn. Og jeg har også fået en svaghed for Sylvester og Finn men der er bare mit mærkelige hovede.

Finn??
Som i "Finn, Finn, pølseskind"???????????

Stakkels barn da.

Anmeld

3. februar 2009

Nadi

Mebach skriver:

Finn??
Som i "Finn, Finn, pølseskind"???????????

Stakkels barn da.

Ja jeg synes faktisk det er lidt et fint navn. Og som Loggi skriver et navn blive givet af kærlighed, og det er jo dét der tæller.

Anmeld

3. februar 2009

Lise

Arhhj, Nadia - FINN???

Undskyld, jeg må grine...

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Lise skriver:

Arhhj, Nadia - FINN???

Du må ikke grine af kærlighed!

Anmeld

3. februar 2009

Nadi

Lise skriver:

Arhhj, Nadia - FINN???

Du må gerne grine
Jeg har jo også skrevet at det er mit mærkelige hovede der driller. Tror jeg gør oprør i moi hovede mod Dennis' kedelige drenge navne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.