positiv graviditetstest, efter barnløshed :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

baby84

ark skriver:

Så er det lykkes mig at blive gravid, jeg har lige taget en positiv test... Jeg er bare så glad men tør samtidig ikke håbe for meget. Min kæreste og jeg har prøvet på at bliver gravide i næsten 3år.

Vi havde lige, dagen forinden, sagt til vores forældre at vi gik igang med færtilitetsbehandling, det bliver der så ikke noget af nu. HURRA

tillykke...det er så dejligt når der endelig er bid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

1012lmp

Gud hvor er det stort.. KÆMPE tillykke herfra

Anmeld

17. oktober 2011

Lysetsengel

Kæmpe stort tillykke med det og håber at det kommer til og gå godt for jer

Anmeld

17. oktober 2011

stud mor

Sujan skriver:

Vi prøvede i 2,5 år. dagen inden jeg testede positiv, havde jeg lige hentet diverse hormonbehandlinger på apoteket:-) og vi havde også lige meldt ud at nu skulle vi i fertilitets behandling.

Var vildt nervøs og turde ikke tro på det. Men nu er jeg altså i uge 17 og bebs har det fint. Nogle gange kan jeg stadig have svært ved at tro på det. Men er begyndt at kunne mærke bitte små puf inden fra maven så bliver mere og mere virkeligt.

Ville bare sige at jeg kende alt til dine følelser:-) Er sikker på at bebs er der og nok skal blive der:-)

vi bare nogle heldige nogle.. jeg testede lige igen i morges for at være sikker på den stadig er der. fedt at vi ikke skal igennem behandling Tillykke med din baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.