Ecco-Sandaler str 23 og 24, bundgaard, Nike mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2012

Line Højdal

Kristine skriver:

400 ,- kr samlet for hele pakken inkl porto. Portoen alene er over 100,- da jeg bliver nødt til at sende dem som pakkepost.

Alle sko er velholdte

Ikke fordi prisen er urimelig, men jeg bliver nødt til at springe fra... Har desværre ikke lige 400 kr. - hvad ville prisen være hvis jeg afhentede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Kristine

Pipkukkeren skriver:

Ikke fordi prisen er urimelig, men jeg bliver nødt til at springe fra... Har desværre ikke lige 400 kr. - hvad ville prisen være hvis jeg afhentede?

275,- kr for alle 3 par

Anmeld

17. april 2012

Line Højdal

Kristine skriver:

275,- kr for alle 3 par

Ok...

Ikke fordi du skal holde dem til mig eller noget, men kan vi ikke bare aftale at jeg lige ser om der måske skulle dukke en anledning op til en tur til nordsjælland? For så vil jeg da helt sikkert overveje at komme forbi

Jeg holder bare øje med tråden!

Anmeld

18. april 2012

Kristine

Pipkukkeren skriver:

Ok...

Ikke fordi du skal holde dem til mig eller noget, men kan vi ikke bare aftale at jeg lige ser om der måske skulle dukke en anledning op til en tur til nordsjælland? For så vil jeg da helt sikkert overveje at komme forbi

Jeg holder bare øje med tråden!

Ok, det er bare iorden, du siger bare til...

Anmeld

18. april 2012

benkjaer

Har du stadig ecco sandalerne str 23? - er det dem man ser på billedet? - Eller er det str. 24? - Hvor meget er str. 23 brugt, et barn to børn, købt fra ny eller brugt? Er der aftryk af foden i bunden? - Er skoen stiv i det - eller er den let at bøje?

Hvad skal du have for sandalen inkl. forsendelse?

Anmeld

18. april 2012

Kristine

benkjaer skriver:

Har du stadig ecco sandalerne str 23? - er det dem man ser på billedet? - Eller er det str. 24? - Hvor meget er str. 23 brugt, et barn to børn, købt fra ny eller brugt? Er der aftryk af foden i bunden? - Er skoen stiv i det - eller er den let at bøje?

Hvad skal du have for sandalen inkl. forsendelse?

Jeg har stadig sandalen i str 23, og det er dem på billedet. De er købt nye, sidste år forår 2011, og kun brugt af 1 barn i ½ sæcon.

Selvfølgelig kan man se at de er brugte, men der er ingen fodaftryk inde i skoen. Sandalen er ikke stiv, og kan godt bøjes.

Det er en rigtig god kvalitetssandal

200,- kr inkl forsendelse. Forsendelsen bliver desværre lidt over 100,- kr, da jeg kun kan sende dem som pakkepost.

Anmeld

19. april 2012

benkjaer

Det lyder helt vildt med en forsendelse på 100,- selvom det er pakke.

Når jeg kigger på postDK koster det 67 kr at sende uden omdeling til posthus. Det er en pakke på 1 kg.

Men jeg er ikke klar til at give 200,- for brugte sko )

Jeg kigger videre!

Anmeld

19. april 2012

Kristine

benkjaer skriver:

Det lyder helt vildt med en forsendelse på 100,- selvom det er pakke.

Når jeg kigger på postDK koster det 67 kr at sende uden omdeling til posthus. Det er en pakke på 1 kg.

Men jeg er ikke klar til at give 200,- for brugte sko )

Jeg kigger videre!

Hvordan sender du uden omdeling til posthus??

Ja måske jeg spørger dumt, men jeg er ikke ligefrem hjemme i det med at sende, og har nu 2 gange været ude for at det var dyrere at sende end hvad jeg får for det...

Har lige sendt et par bukser som almindeligt brev og det kostede 35,- kr

Men jeg er meget åben, så jeg vil da meget gerne høre hvad du vil give

Anmeld

26. maj 2012

Kristine

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.