Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SpunkenJo skriver: De Ecco sandaler du har i to størrelser er de ens, altså orange/blå som på billedet?
De Ecco sandaler du har i to størrelser er de ens, altså orange/blå som på billedet?
Ja. de er ens, samme model/farve - bare i to forskellige str :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OP
Kom glad
Giv et bud, og gør et godt kup
Kristine skriver: Lækre og gode sko sælges til bedste bud -BYD BYD Billede 1 og 2: Brune Bundgaard begyndersko str. 20 Billede 3 og 4: Blå sko fra Efanten str. 19 Billede 5: Ecco Sandaler, et par i str. 23 og et par i str 24 Billede 6: Sorte NIKE sko, str. 22 Billede 7: Disney Sutsko, str. 21/22 ALDRIG BRUGT Alle sko er brugte, men flotte og velholdte - fejler intet! Alle sko kan ses og afhentes i Frederikssund.
Lækre og gode sko sælges til bedste bud -BYD BYD
Billede 1 og 2: Brune Bundgaard begyndersko str. 20
Billede 3 og 4: Blå sko fra Efanten str. 19
Billede 5: Ecco Sandaler, et par i str. 23 og et par i str 24
Billede 6: Sorte NIKE sko, str. 22
Billede 7: Disney Sutsko, str. 21/22 ALDRIG BRUGT
Alle sko er brugte, men flotte og velholdte - fejler intet!
Alle sko kan ses og afhentes i Frederikssund.
Hvordan er dine Nike sko i størrelsen?
Store eller små? Min datter har en ret så smal fod
Meego skriver: Hvordan er dine Nike sko i størrelsen? Store eller små? Min datter har en ret så smal fod
Jeg synes de er lidt smalle i str, men det er svært at sige.
De er ikke brugt så meget, du kan få dem for 75,- kr
Samlet pris inkl. porto på de brune begyndersko, Ecco Sandaler i str. 24 og de sorte Nike sko
Tak!
Pipkukkeren skriver: Samlet pris inkl. porto på de brune begyndersko, Ecco Sandaler i str. 24 og de sorte Nike sko Tak!
400 ,- kr samlet for hele pakken inkl porto. Portoen alene er over 100,- da jeg bliver nødt til at sende dem som pakkepost.
Alle sko er velholdte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128