Hvor hurtigt fik i mave 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

Tut

Hej piger,

Som overskriften spørger, så vil jeg godt vide hvor hurtigt i fik mave 2. gang i forhold til 1. gang.

Vil vil jo gerne snart lave en baby, men jeg vil ikke have en mave til brylluppet. Og jeg fik forholdsvis hurtigt en lille mave 1. gang.

Så er bare nysgerrig efter hvornår vi kan prøve igen. Vores umiddelbare tanke var at prøve midt i marts hvor jeg burde have ÆL, så vil jeg være 7-8 uger henne til brylluppet (hvis det lykkedes i første hug) - der burde man da ikke kunne se det, vel? jeg kan slet ikke huske det

Knus

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

ivfmarie

jeg var i vente-underhylernene og løse bukser allerede i uge 9! Og folk begyndte også at gætte at jeg var preggy deromkring - pga maven.
Det afhænger jo lidt af hvor hurtigt efter hinanden graviditeterne er... jeg blev preg 15 måneder efter fødslen - du når at få ca 20 måneder.. måske når du at blive mere "fast i kødet" , og mere "modstandsdygtig" overfor udbulende maver?

Anywas... pøj pøj

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Arj, Tut.
Det er sgu en om'mer!
Du skal da ikke være gravid til din egen bryllupsfest!

Så må I dælme vente med at knalde til bryllupsnatten.

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

jeg har tænkt og tænkt...og uanset, så kan jeg ikke komme i tanke om det.

dog ved jeg med sikkerhed, at der er mega forskel på kvinder, men som bacon skriver...spar nu dig selv til bryllupsfesten.

lige den aften skal du da ha lov at give den gas

Anmeld

3. februar 2009

Louise mortil4

Hu ha, allerede i uge 10 måtte jeg finde alternativer til mine ellers godt store arbejdsbukser for der var maven allerede godt stor, men der var så også 2. Denne gang havde jeg samme problem også i uge 10 ca, men der er kun 1. Men som andre skriver, der er stor forskel på kvinder og det kommer også an på hvor hurtigt efter den første man bliver gravid.

Knus Louise 30+0

Anmeld

3. februar 2009

Ny mor

Min mave voksede ikke hurtigere 2. gang. Jeg havde først rigtig noget gravid mave for alvor i uge 20 begge gange. Indtil da så jeg bare lettere "forstoppet" ud men det er jo såååååååååå individuelt fra kvinde til kvinde.

kh Birgitte

Anmeld

3. februar 2009

Ny mor

Mebach skriver:

Arj, Tut.
Det er sgu en om'mer!
Du skal da ikke være gravid til din egen bryllupsfest!

Så må I dælme vente med at knalde til bryllupsnatten.

Enig!

Det er da for kedeligt evt. at have kvalme, være træt og drikke cola til sit bryllup!!!!!!

Birgitte

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Jeg fik mave MEGET hurtigt anden gang, men det var jo også allerede 6 mdr efter Elias var født.

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

For lige at svare på dit oprindelige spørgsmål:
Tror sgu han knapt nok var hoppet af, inden det kunne ses.
Mon det kan afskrække???

Anmeld

3. februar 2009

Marco2

Ja, jeg ligner sgu én der stadig er i uge 20, så hvis jeg blev med rogn ville jeg ikke vide om det skyldes det ene eller det andet. Men som Mædde skriver, det er da trælst ikke at skulle være på toppen til sit bryllup, og ikke kunne drikke vin og feste...

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.