baby klister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du haft gavn af baby klister?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.856 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

god aften i stuerne 

Min mens sluttede idag, og jeg er fra idag af begyndt at tage "baby klister" (fructus femina dråber) 

Jeg var gravid i Juni i år, men vi mistede desværre vores lille spire da jeg var i 6 uge.. 

jeg har hørt at baby klister dråberne kan hjælpe en hvis man har haft en SA før. altså hjælper til med at holde på barnet, fordi ens slimhinder gøres tykkere... og da jeg ikke har noget at miste tager jeg chancen og prøver det! 

jeg har hørt om flere hvor de er blevet gravide i den måned hvor de har taget dråberne, og jeg håber derfor at vi måske er lige så heldige! (ved godt at man aldrig kan bevise noget... men man har jo lov at have håbet )

men jeg vil da gerne lige høre hvad folk erfaringer herinde er med dråberne? 

mvh en skruk kvinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

kirsti

jeg har aldrig selv prøvet det men det lyder lidt for fabtastisk i mine ører. Alene navnet står jeg lidt af på

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

jeg har aldrig selv prøvet det men det lyder lidt for fabtastisk i mine ører. Alene navnet står jeg lidt af på

ja det lyder jo lidt hokus pokus agtigt...

men jeg har hørt en del om det. både godt og skidt... 

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

uuuuuhhh er da lidt nysgerrig over hvem der har svaret JA? 

ikk noget som vedkommende vil uddybe? 

man kan svare anonymt 

Anmeld

17. oktober 2011

Nessie

Har stemt blankt.

Jeg tager det også, er dog ikke blevet gravid endnu, men min mand har også dårlig sædkvalitet, så det er bare noget jeg tager samtidig med diverse vitaminer.

Manden tager også både vitaminer og dråber for at fremme sædkvaliteten.

Husk at holde dråberne væk fra metal, ellers aflader de, og virker så ikke

Anmeld

17. oktober 2011

Mutti2B

Jeg tog det sidste år, men blev aldrig gravid. Jeg blev altid scannet inden IUI, hvor de målte min slimhinde og den var altså samme tykkelse om jeg havde taget babyklister eller ej.

Så nej, jeg tror bestemt ikke det virker

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Har stemt blankt.

Jeg tager det også, er dog ikke blevet gravid endnu, men min mand har også dårlig sædkvalitet, så det er bare noget jeg tager samtidig med diverse vitaminer.

Manden tager også både vitaminer og dråber for at fremme sædkvaliteten.

Husk at holde dråberne væk fra metal, ellers aflader de, og virker så ikke

jeps det med metal vidste jeg godt, men ellers tak for rådet 

håber det snart lykkes for jer så, med eller uden baby klister 

jeg håber på at det virker her... ihvertfald så kan man da sige at det er prøvet af så! 

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg tog det sidste år, men blev aldrig gravid. Jeg blev altid scannet inden IUI, hvor de målte min slimhinde og den var altså samme tykkelse om jeg havde taget babyklister eller ej.

Så nej, jeg tror bestemt ikke det virker

ej det er jeg da ked af at høre.... 

Jeg håber at jeg har mere held med det så... 

Men nu må vi se.... jeg har læst så meget forskelligt om det på nettet... nogle steder blir det rost helt vildt, og andre steder ikke... 

HVIS jeg blir gravid i denne måned, skal jeg nok lige give en update, for så er der måske alligevel noget om snakken 

Anmeld

17. oktober 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

ej det er jeg da ked af at høre.... 

Jeg håber at jeg har mere held med det så... 

Men nu må vi se.... jeg har læst så meget forskelligt om det på nettet... nogle steder blir det rost helt vildt, og andre steder ikke... 

HVIS jeg blir gravid i denne måned, skal jeg nok lige give en update, for så er der måske alligevel noget om snakken 

Det håber jeg da også

Jeg havde også hørt så meget godt om det dengang og jeg troede fuldt og fast på at det virkede. I dag vil jeg nok nærmere kalde det held . Det blev jo bevist på mine scanninger at min slimhinde overhovedet ikke blev tykkere af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.