Katte87 skriver:
Hej piger 
Efter at læse ***S***'s indlæg, blev jeg lidt nysgerrig på, hvordan det egentlig er gået jer andre.
Nu er vores børn selvfølgelig ikke så gamle endnu, så billedet ser nok anderledes ud om nogle måneder. Men hvor mange af jer giver flaske og hvor mange ammer?
Jeg selv ammer - ind til videre i hvert fald. Men indrømmet så er jeg da meget i tvivl. Jeg er super træt af at have ondt i brysterne, men jeg synes også det er svært at tage beslutningen om at give flaske.
Alle andre jeg snakker med, fortæller, at deres amning er smertefri
Hvad med jer? Har i stadig smerter? Mine smerter er ikke som i starten og de er da til "at holde ud", men derfor ønsker man jo stadig at amningen skal være rar og hyggelig og ikke forbundet med smerte.

Jamen jeg ammer fuldt ud. Allerede oppe på patienthotellet fik jeg ammebrikker, da han hele tiden smed tungen op i ganen - det gør det ret umuligt at amme

så på med brikken som egentlig kun skulle bruges til at lære ham at holde tungen nede, så jeg prøvede desperat i starten at få ham til at tage fat, men han blev utålmodig og smed tungen op i ganen, så efter at have snakket med SP, så skal jeg bare blive ved med at amme med brik et par måneder og så tager vi den derfra. Jeg har så meget mælk og han stimulerer brysterne godt, så jeg kan i princippet amme med brik hele perioden, da han tager godt på - måske endda lidt for godt

så jeg har endnu ikke skulle igennem de hårde dage med ømme brystvorter - og bliver brysterne for spændte, så tager jeg bare en tur i et varmt bad

så indtil videre går det godt hos os her 4 uger inde i Tristans liv
Anmeld