Så er det i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Lilje82

Sofia skriver:

Uhh jeg ønsker jer held og lykke. Alfred skal starte til december, jeg gruer også for det!

Tak, har helt ondt i maven, selvom vi jo bare skal være der sammen i dag ligesom de besøg vi har værret på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Lilje82

piadas skriver:

Held og lykke! Det er ikke så slemt, når man først kommer i gang.

Og så dog - Idas dagplejemor fortalte i torsdags, at hun i de 10 år, hun har været dagplejemor, ikke har haft nogen, der græd så meget som Ida....

Vi blev enige om, at det vist er godt, jeg er tredjegangsmor, for ellers var jeg nok gået helt i spåner.

Jeg er bare rigtig glad for, at vi valgte at indskrive Ida to uger før, så jeg har en hel måned til at køre hende ind, fremfor kun to uger.

Indtil videre har kun været der en time af gangen, og hun har jo allerede været der to uger...tænk hvis jeg skulle starte på arbejde imorgen, så hun var tvunget til at være der hele dagen! Det ville vist være børnemishandling.

Jeg er heldigvis tryg ved dagplejemoren, og jeg VED, at hun gør alt, der er i hendes magt for at hun skal blive glad for at være der.

Puha, sorry det blev vist en længere historie, end egentlig tiltænkt! Jeg håber selvfølgelig, at det ikke bliver lige så træls, når Noah starter, men det kan vist næsten heller ikke blive værre!

Held og lykke!

Eiiii Pia, hvor må det bare være en frygtelig besked at få som mor

Krydser fingre for at det snart bliver bedre, kan godt forstå du er glad for I tog de 2 uger ekstra, her har vi halvanden måned til min barsel slutter, og jeg har jo desværre ikke noget arbejde, at komme tilbage til.

Heldigvis tror jeg ikke det bliver et problem med Noah, vi bor lige ved siden af næsten, og da vi har haft pladsen siden 1. okt. så har vi været på besøg der 2 gange i ugen, og han opdager ikke engang jeg forlader rummet

Ønsker jer held og lykke og håber Ida snart finder sig bedre tilpas.

Anmeld

17. oktober 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Rigtig meget held og lykke - jeg er glad for det ikke er min tur lige nu..... 

Tak Anne

Kan jeg godt forstå, det er med sommerfugle i maven, vi går derover om en time

Anmeld

17. oktober 2011

Lilje82

DK skriver:

Uhhh ja det er bare svært. Selv når ungen, som Richard, enten er ligeglad med at undvære sin mor eller blot elsker at komme ud af huset.

Suk.

Du får lidt ynk her:

Århhhhh

Taaaaak Det hjælper lidt

Anmeld

17. oktober 2011

Lilje82

Mettemus skriver:

Uh stor, stor dag! Er sikker på at lille (nu store?) Noah kommer til at klare der super! Moren må tanke godt op med hyggeslik og Pretty Woman (indsæt evt andre tøse-/tudefilm efter eget valg) på DVD og i øvrigt undgå alle tråde på baby.dk om DP- og VS-start indtil indkøring er overstået knus

Ih tak Mette Tror jeg følger dit råd med en tudefilm, når han skal være der alene første gang, så er der da altid en undskyldning for at fælde en enkelt tåre eller 10

Anmeld

17. oktober 2011

Lilje82

Kit skriver:

Puha, jeg fandt da også ud af, at jeg ikke er klar til at give slip på Alberte, da vi havde været på præsentationsbesøg hos DP. Sikke en tudeomgang

Men herhjemme er det manden, der får lov til at køre ind. Jeg starter nemlig arbejde 1-11, hvor manden tager forældreorlov. Alberte har en måned til at blive kørt ind.

Er sikker på, at Noah nok skal klare det og moren også

Ja, man finder pludselig ud af at vores babyer er blevet store, men mon ikke vi i sidste ende alle klare det både ungerne og mødrene

Anmeld

17. oktober 2011

piadas

Lilje82 skriver:

Eiiii Pia, hvor må det bare være en frygtelig besked at få som mor

Krydser fingre for at det snart bliver bedre, kan godt forstå du er glad for I tog de 2 uger ekstra, her har vi halvanden måned til min barsel slutter, og jeg har jo desværre ikke noget arbejde, at komme tilbage til.

Heldigvis tror jeg ikke det bliver et problem med Noah, vi bor lige ved siden af næsten, og da vi har haft pladsen siden 1. okt. så har vi været på besøg der 2 gange i ugen, og han opdager ikke engang jeg forlader rummet

Ønsker jer held og lykke og håber Ida snart finder sig bedre tilpas.

Tak!

Ja, det er ikke vildt sjovt, men af en eller anden årsag tager jeg det ikke så tungt (aj nu føler man sig helt som en dårlig mor, fordi jeg ikke græder sammen med mit barn). Jeg tror, det er fordi, at det trods alt er 3. gang, så jeg VED, at det bliver bedre + jeg var jo forberedt på det, fordi hun har været sådan længe.

Men ja, jeg håber også snart, det bliver bedre, for fra d. 1. november SKAL hun jo være der fra kl. 9-16.30 hver dag.

Dejligt at det lader til, at Noah bare glider ind i flokken. Du er heldig!

Anmeld

18. oktober 2011

Lilje82

piadas skriver:

Tak!

Ja, det er ikke vildt sjovt, men af en eller anden årsag tager jeg det ikke så tungt (aj nu føler man sig helt som en dårlig mor, fordi jeg ikke græder sammen med mit barn). Jeg tror, det er fordi, at det trods alt er 3. gang, så jeg VED, at det bliver bedre + jeg var jo forberedt på det, fordi hun har været sådan længe.

Men ja, jeg håber også snart, det bliver bedre, for fra d. 1. november SKAL hun jo være der fra kl. 9-16.30 hver dag.

Dejligt at det lader til, at Noah bare glider ind i flokken. Du er heldig!

Ej Pia, du er da bare slet ikke en dårlig mor, man lærer jo af sine egne erfaringer, når man er flergangs, den gode mor stråler jo ud af dig Og jeg er også ganske sikker på, at det nok skal blive bedre!!

Det gik så fint med Noah i går, at han faktisk allerede i dag skal prøve at være der en time selv, jeg sad bare i et hjørne og drak kaffe i går, mens knægten var fuldstændig ligeglad med om jeg var der eller ej, han kunne ikke se mig - Så alle besøgene derover har givet pote, så i dag går jeg hjem en times tid, medmindre de ringer efter mig! Er så stolt af min dreng

Anmeld

18. oktober 2011

piadas

Lilje82 skriver:

Ej Pia, du er da bare slet ikke en dårlig mor, man lærer jo af sine egne erfaringer, når man er flergangs, den gode mor stråler jo ud af dig Og jeg er også ganske sikker på, at det nok skal blive bedre!!

Det gik så fint med Noah i går, at han faktisk allerede i dag skal prøve at være der en time selv, jeg sad bare i et hjørne og drak kaffe i går, mens knægten var fuldstændig ligeglad med om jeg var der eller ej, han kunne ikke se mig - Så alle besøgene derover har givet pote, så i dag går jeg hjem en times tid, medmindre de ringer efter mig! Er så stolt af min dreng

Hvor fedt! Så må man håbe, han fortsætter med at være så glad for at være der.

Anmeld

18. oktober 2011

DK

Mettemus skriver:

Argh kom nu Richard - ikke så meget som en enkelt krokodilletåre eller bævende underlæbe bare for mors skyld?

NUL! I dag da Kirstine og jeg gik derfra og sagde "farvel Richard, Hej Hej" der GRINEDE han. Med lyd!!!

Hvad fanden...

Til Pia: Din stakkel! Det lyder bare så hårdt!

TIl Lilje: Fedt at det også lader til at Noah tager det i stiv arm! Og husk så at nyyyde de første par timer alene hjemme. Giv den max gas på sofaen med slik og tv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.