Så er det i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.465 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Lilje82

Noah starter i dp - Må ærlig indrømme at moren ikke er helt klar... Men mon ikke vi lærer det Det sværeste er når han skal prøve at være der selv onsdag eller torsdag Så satser på at det blir en følelsesmæssig svær uge for moren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Sofia

Uhh jeg ønsker jer held og lykke. Alfred skal starte til december, jeg gruer også for det!

Anmeld

16. oktober 2011

piadas

Held og lykke! Det er ikke så slemt, når man først kommer i gang.

Og så dog - Idas dagplejemor fortalte i torsdags, at hun i de 10 år, hun har været dagplejemor, ikke har haft nogen, der græd så meget som Ida....

Vi blev enige om, at det vist er godt, jeg er tredjegangsmor, for ellers var jeg nok gået helt i spåner.

Jeg er bare rigtig glad for, at vi valgte at indskrive Ida to uger før, så jeg har en hel måned til at køre hende ind, fremfor kun to uger.

Indtil videre har kun været der en time af gangen, og hun har jo allerede været der to uger...tænk hvis jeg skulle starte på arbejde imorgen, så hun var tvunget til at være der hele dagen! Det ville vist være børnemishandling.

Jeg er heldigvis tryg ved dagplejemoren, og jeg VED, at hun gør alt, der er i hendes magt for at hun skal blive glad for at være der.

Puha, sorry det blev vist en længere historie, end egentlig tiltænkt! Jeg håber selvfølgelig, at det ikke bliver lige så træls, når Noah starter, men det kan vist næsten heller ikke blive værre!

Held og lykke!

Anmeld

16. oktober 2011

AnneBJ

Rigtig meget held og lykke - jeg er glad for det ikke er min tur lige nu..... 

Anmeld

16. oktober 2011

Sofia

piadas skriver:

Held og lykke! Det er ikke så slemt, når man først kommer i gang.

Og så dog - Idas dagplejemor fortalte i torsdags, at hun i de 10 år, hun har været dagplejemor, ikke har haft nogen, der græd så meget som Ida....

Vi blev enige om, at det vist er godt, jeg er tredjegangsmor, for ellers var jeg nok gået helt i spåner.

Jeg er bare rigtig glad for, at vi valgte at indskrive Ida to uger før, så jeg har en hel måned til at køre hende ind, fremfor kun to uger.

Indtil videre har kun været der en time af gangen, og hun har jo allerede været der to uger...tænk hvis jeg skulle starte på arbejde imorgen, så hun var tvunget til at være der hele dagen! Det ville vist være børnemishandling.

Jeg er heldigvis tryg ved dagplejemoren, og jeg VED, at hun gør alt, der er i hendes magt for at hun skal blive glad for at være der.

Puha, sorry det blev vist en længere historie, end egentlig tiltænkt! Jeg håber selvfølgelig, at det ikke bliver lige så træls, når Noah starter, men det kan vist næsten heller ikke blive værre!

Held og lykke!

Uh lille Ida da...

Anmeld

16. oktober 2011

DK

Uhhh ja det er bare svært. Selv når ungen, som Richard, enten er ligeglad med at undvære sin mor eller blot elsker at komme ud af huset.

Suk.

Du får lidt ynk her:

Århhhhh

Anmeld

16. oktober 2011

Mettemus

Lilje82 skriver:

Noah starter i dp - Må ærlig indrømme at moren ikke er helt klar... Men mon ikke vi lærer det Det sværeste er når han skal prøve at være der selv onsdag eller torsdag Så satser på at det blir en følelsesmæssig svær uge for moren!

Uh stor, stor dag! Er sikker på at lille (nu store?) Noah kommer til at klare der super! Moren må tanke godt op med hyggeslik og Pretty Woman (indsæt evt andre tøse-/tudefilm efter eget valg) på DVD og i øvrigt undgå alle tråde på baby.dk om DP- og VS-start indtil indkøring er overstået knus

Anmeld

16. oktober 2011

Mettemus

DK skriver:

Uhhh ja det er bare svært. Selv når ungen, som Richard, enten er ligeglad med at undvære sin mor eller blot elsker at komme ud af huset.

Suk.

Du får lidt ynk her:

Århhhhh

Argh kom nu Richard - ikke så meget som en enkelt krokodilletåre eller bævende underlæbe bare for mors skyld?

Anmeld

16. oktober 2011

Kit

Puha, jeg fandt da også ud af, at jeg ikke er klar til at give slip på Alberte, da vi havde været på præsentationsbesøg hos DP. Sikke en tudeomgang

Men herhjemme er det manden, der får lov til at køre ind. Jeg starter nemlig arbejde 1-11, hvor manden tager forældreorlov. Alberte har en måned til at blive kørt ind.

Er sikker på, at Noah nok skal klare det og moren også

Anmeld

16. oktober 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Puha, jeg fandt da også ud af, at jeg ikke er klar til at give slip på Alberte, da vi havde været på præsentationsbesøg hos DP. Sikke en tudeomgang

Men herhjemme er det manden, der får lov til at køre ind. Jeg starter nemlig arbejde 1-11, hvor manden tager forældreorlov. Alberte har en måned til at blive kørt ind.

Er sikker på, at Noah nok skal klare det og moren også

Det er også Jørn der (forhåbentlig ) skal køre Felix ind....! Jeg tror måske fædre er lidt bedre til sådan noget - i hvert fald her hos os! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.