Planlægger nr. 4 :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

lulini

Lone Jakobsen skriver:

har i 3 drenge?

Jeg har 3 drenge, kæresten har en pige som han desværre ikke ser særlig tit pga. problemer med hendes mor og så er han far til den yngste af drengene.

Men med 3 drenge herhjemme hver dag - stortset, så mangler der lidt noget lyserødt og ikke så vild leg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Lone Jakobsen

lulini skriver:

Jeg har 3 drenge, kæresten har en pige som han desværre ikke ser særlig tit pga. problemer med hendes mor og så er han far til den yngste af drengene.

Men med 3 drenge herhjemme hver dag - stortset, så mangler der lidt noget lyserødt og ikke så vild leg

kender det godt, min den ældste er også en pige, men ellers har jeg 3 drenge og en bonus søn, så det er også meget kamp sport og vilde lege.... men også de kærligste kram og sødeste kærlighedserklæringer

Anmeld

17. oktober 2011

lulini

Her er der rigtig meget fodbold og en smadret rude ... uuups, mors bold øje er ikke helt så godt  og så slåsser de to ældste helt vildt mens den yngste på 2 bare render glad rundt hele tiden og er yderst forsigtig og meget bange for at blive beskidt hvor det så end kommer fra  i går havde en af naboens katte skidt i haven og han kom ind og råbte "FAAAAAAAAR!!! misser puha i haven" og måtte sige det 3 gange inden det gik op for kæresten at hvis Nicolai skulle ud og lege - så skulle den kattelort altså væk.

Så nu har vi også prøvet at samle en kattelort op herhjemme  plejer ellers kun at være fra hundene men hvad gør man ikke for de kære små hehe

Anmeld

17. oktober 2011

Dansker I Holland

Hehe dejligt krydser for en positiv test snart smiler.. Vil selv have nr 4 om nogle år smiler...

Anmeld

17. oktober 2011

lulini

Dansker I Holland skriver:

Hehe dejligt krydser for en positiv test snart smiler.. Vil selv have nr 4 om nogle år smiler...

ud fra hvad jeg lige kan se på dit profilbillede har i vel 3 piger

Anmeld

17. oktober 2011

Dansker I Holland

lulini skriver:

ud fra hvad jeg lige kan se på dit profilbillede har i vel 3 piger

Hehe det er lige hvad vi har smiler.. Så håber lidt på en dreng næste gang hihi...

Anmeld

17. oktober 2011

lulini

Pas på, tøserne propper ham i prinsesse tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.