Falsk-positiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Lotte90

Hejsa.

Kort sagt har jeg PCO, og tester derfor en gang imellem, da jeg jo ikke rigtig kan gå efter udebleven mens. Igår morges testede jeg så, men smed den hurtigt væk da der kun kom en streg. Senere på dagen kunne jeg ikke lade være med at kigge på den igen (gør jeg altid), og der var den blevet svagt positiv. Jeg ved godt at resultater efter så lang tid er ugyldige.

Men er der nogle af jer der ved, hvad det er der gør, at den kan blive positiv efter noget tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

SB

Jeg har læst en hel del om graviditet og babyer det sidste stykke tid, og set det spørgsmål mange gange så mit bud; den er ugyldig når det er over tid, meeen... Hvad det så gør stregen tydelig alligevel er mærkeligt, for den kommer kun frem hvis der er graviditets hormonet. Så altså: har ikke noget godt svar

Anmeld

17. oktober 2011

Tvillingemor80

Stort set alle de test jeg har tager som var negative er blevet positive efter tid - uden jeg har været gravid! Så jeg ville ikke stole på det. Men har hørt andre der har sagt det modsatte - så test igen og kig inden for tid  

Anmeld

17. oktober 2011

Lotte90

Tak for svar testede her til morgen, og den var desværre negativ.

Anmeld

17. oktober 2011

Darling<3

SB skriver:

Jeg har læst en hel del om graviditet og babyer det sidste stykke tid, og set det spørgsmål mange gange så mit bud; den er ugyldig når det er over tid, meeen... Hvad det så gør stregen tydelig alligevel er mærkeligt, for den kommer kun frem hvis der er graviditets hormonet. Så altså: har ikke noget godt svar

Vil gerne lige blande mig her

En test som ligger længe over test-tiden, er Ugyldig..

Der er noget i urinen der gør at en G-test godt kan blive positiv, hvilket virker underligt for mange - men det er jo også en grund til at vi skal aflæse testen inden 3 minutter(eller hvad der nu står bag på testen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.