Så fik jeg også købt en vugge, og ihh, hvor er den fin. Synes moren... Jo, pigerne var såmænd også vilde med den. Helt vilde. Kæmpede incl. storebror om at få lov at skrue skruerne i og slog hinanden med skruetrækkeren. Da den endelig var færdig, hylede og skreg de, fordi de ikke måtte kravle op i den. Nanna kylede bamse af h til, for den skulle fandme ikke have lov, når hun ikke måtte, og så græd hun så snottet stod til alle sider. Signe var lidt hurtigere til at fatte, at hun kunne putte bamsen, men så ville Nanna have vuggen op og stå på højkant igen, for det var meget sjovere at skrue skruer i. Tilsidst ville ingen af dem lege med vuggen, og så røg de i seng. Håber på lidt større succes imorgen, men indtil videre gør det i hvert fald ikke noget, at jeg kun købte ét eksemplar. Nå, men ligenu putter bamse i hvert fald rigtig godt og sødt i prinsessevuggen herinde i stuen.
Desuden måtte jeg slippe 100,- for den!! Snyd. De havde også matchende højstole, hvis det var noget, Tynen. Synes nu hurtigt man kan få nok, der fylder huset op.
- Line
Anmeld