Jer med tøsebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

Tynen

linemus skriver:

Ha haaa, hvor er hun kær Nu skal dukke-lise dælme ha' en tur med kanen - vruuuum...!

LOL!!
Præcis!

Well said!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Louise mortil4

Hvor er de dejlige begge 2, og ja waw sikke en fin vukke. Her hjemme er dukker ikke det store hit endnu, ikke hos de 2 små i hvertfald, men Freja fiser rundt med sin dukke i barnevognen flere gange fra hun kommer hjem til vi skal spise.

Bm hvor har du købt det tøj Nova Maria har på, er da helt vild med det.

Knus Louise 30+0

Anmeld

3. februar 2009

Muffinmus

nårh hvor er hun sød....gid William kunne more sig så lægne med sådan noget

Anmeld

3. februar 2009

Lulle25

Hvor er hun bare sød.
Nu er der dømt årgang 0

Anmeld

4. februar 2009

birgittemarie

mortil4 skriver:

Hvor er de dejlige begge 2, og ja waw sikke en fin vukke. Her hjemme er dukker ikke det store hit endnu, ikke hos de 2 små i hvertfald, men Freja fiser rundt med sin dukke i barnevognen flere gange fra hun kommer hjem til vi skal spise.

Bm hvor har du købt det tøj Nova Maria har på, er da helt vild med det.

Knus Louise 30+0

Hej Louise

Har lige været huset rundt for at finde det, men væk er det, så det er sandsynligvis pakket ned et eller andet snedigt sted, hvor jeg nok mente, jeg altid ville kunne finde det igen.

Det er nemlig noget arvetøj, så jeg ved ikke, hvor det er købt, men jeg ville have kigget på etiketten i nakken efter et mærke.
Det er i hvert fald et rart, blødt velour sæt.

Knus fra Birgitte

Anmeld

5. februar 2009

linemus

Så fik jeg også købt en vugge, og ihh, hvor er den fin. Synes moren... Jo, pigerne var såmænd også vilde med den. Helt vilde. Kæmpede incl. storebror om at få lov at skrue skruerne i og slog hinanden med skruetrækkeren. Da den endelig var færdig, hylede og skreg de, fordi de ikke måtte kravle op i den. Nanna kylede bamse af h til, for den skulle fandme ikke have lov, når hun ikke måtte, og så græd hun så snottet stod til alle sider. Signe var lidt hurtigere til at fatte, at hun kunne putte bamsen, men så ville Nanna have vuggen op og stå på højkant igen, for det var meget sjovere at skrue skruer i. Tilsidst ville ingen af dem lege med vuggen, og så røg de i seng. Håber på lidt større succes imorgen, men indtil videre gør det i hvert fald ikke noget, at jeg kun købte ét eksemplar. Nå, men ligenu putter bamse i hvert fald rigtig godt og sødt i prinsessevuggen herinde i stuen.

Desuden måtte jeg slippe 100,- for den!! Snyd. De havde også matchende højstole, hvis det var noget, Tynen. Synes nu hurtigt man kan få nok, der fylder huset op.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.