Kan næsten ikke overskue hvis det sker igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

TbCp

morethanperfect skriver:

Kan desværre ikke hjælpe men vil da krydser for de går helt til termin 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

TbCp

signe. skriver:

jeg fødte for tidligt begge gange så kan kun håbe for dig det ikke sker igen... det er IKKE sjovt at det sker igen, når man har en derhjemme.. så føler med dig, og håber det bedste...

Nej det er nemlig også det jeg frygter mest, at skal være indlagt mens Liva er derhjemme

Anmeld

16. oktober 2011

livhemdrup

TbCp skriver:

Jeg håber virkelig at nå til uge 37! Min mand gør hvad han kan for at aflaste mig og så er der jo ikke så meget mere at stille op end at krydse fingre

Håber og krydser fingre for at du går længere tid denne gang  Dejligt med en mand som er der når behovet opstår hvor skønt

Anmeld

16. oktober 2011

TbCp

livhemdrup skriver:

Håber og krydser fingre for at du går længere tid denne gang  Dejligt med en mand som er der når behovet opstår hvor skønt

Tak ja det er skønt og i sidste ende er det jo også rarest for han at jeg ikke skal være indlagt flere uger

Anmeld

16. oktober 2011

livhemdrup

TbCp skriver:

Tak ja det er skønt og i sidste ende er det jo også rarest for han at jeg ikke skal være indlagt flere uger

Ja nemlig lige præcis. Hellere hjemme og afslappende end tvangs indlagt på sygehuse, Der er man så (fanget) i besøgstider og regler.

Anmeld

16. oktober 2011

TbCp

livhemdrup skriver:

Ja nemlig lige præcis. Hellere hjemme og afslappende end tvangs indlagt på sygehuse, Der er man så (fanget) i besøgstider og regler.

Ja præcis!

Anmeld

16. oktober 2011

SpunkenJo

TbCp skriver:

Nej man kan jo nemlig ikke rigtig gøre andet end at passe på sig selv og slappe af. Håber du også når til termin!

Tak
Og i lige måde

Anmeld

18. oktober 2011

TbCp

SpunkenJo skriver:

Tak
Og i lige måde

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.