TbCp skriver:
Første graviditet blev jeg sygemeldt omkring uge 25, da jeg fik mange og regelmæssige plukveer som gjorde ondt. Fik vehæmmende piller og besked på at tage det roligt fremover...
Det endte med at Liva kom i uge 35 + 2, herefter 2 ugers indlæggelse inden vi kom hjem...
Nu viser sig det samme mønster igen... er idag 25+1 og blev sygemeldt i tirsdags. Jeg havde været til scanning mandag hvor de kunne se jeg fik plukveer og når det skete forkortede min livmoderhals sig en hel del samt åbnede sig... Fik lungemodner de næste to dage og besked på ro...
Jeg kan simpelthen næsten ikke overskue hvis jeg føder for tidligt igen.
Synes det var rigtig hårdt sidste gang, selvom det jo ikke var ekstremt tidligt, men at det hele pludselig går igang uden at man er forberedt, det endte i akut kejsersnit, de første dage var der ikke plads ved min datter så vi var skilt ad, hun fik sonde og ja... jeg vil virkelig ikke igennem det igen..... denne gang har jeg jo så også en stor pige hjemme....
Håber godt nok at lillebror bliver derinde til termin!
Har i født for tidligt mere end 1 gang?
Ååååhh jeg ved lige hvordan du har det

Jeg fødte 32+1 sidste gang, og er også allierede nu sygemeldt

Der er desværre ikke noget man kan stille op, andet end at tage det HELT ROLIGT, og være afventende.....
Jeg håber for os vi når i mål!! Mine delmål er som følger: uge 24/28/32
Alt over uge 32 er ren lykke for mit vedkommende

Jeg tror på vi klarer den. Det skal du også gøre

Krammer Jo
Anmeld