Kan næsten ikke overskue hvis det sker igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

livhemdrup

TbCp skriver:

Første graviditet blev jeg sygemeldt omkring uge 25, da jeg fik mange og regelmæssige plukveer som gjorde ondt. Fik vehæmmende piller og besked på at tage det roligt fremover...
Det endte med at Liva kom i uge 35 + 2, herefter 2 ugers indlæggelse inden vi kom hjem...

Nu viser sig det samme mønster igen... er idag 25+1 og blev sygemeldt i tirsdags. Jeg havde været til scanning mandag hvor de kunne se jeg fik plukveer og når det skete forkortede min livmoderhals sig en hel del samt åbnede sig... Fik lungemodner de næste to dage og besked på ro...

Jeg kan simpelthen næsten ikke overskue hvis jeg føder for tidligt igen.
Synes det var rigtig hårdt sidste gang, selvom det jo ikke var ekstremt tidligt, men at det hele pludselig går igang uden at man er forberedt, det endte i akut kejsersnit, de første dage var der ikke plads ved min datter så vi var skilt ad, hun fik sonde og ja... jeg vil virkelig ikke igennem det igen..... denne gang har jeg jo så også en stor pige hjemme....

Håber godt nok at lillebror bliver derinde til termin!

Har i født for tidligt mere end 1 gang?

Jeg har født fortidligt alle gangene og alle mellem 5 og 6 uger. Så husk hvad lægen siger slap af, Så du denne gang kan gå tiden ud. Ved godt det kan være svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

TbCp

livhemdrup skriver:

Jeg har født fortidligt alle gangene og alle mellem 5 og 6 uger. Så husk hvad lægen siger slap af, Så du denne gang kan gå tiden ud. Ved godt det kan være svært.

Jeg håber virkelig at nå til uge 37! Min mand gør hvad han kan for at aflaste mig og så er der jo ikke så meget mere at stille op end at krydse fingre

Anmeld

16. oktober 2011

Nessie

Har ingen erfaring omkring det. MIn havde vist tænkt sig at blive derinde, men blev sat i gang på terminsdagen.

Håber for dig at lillebror er lige så doven, så det ender med at du bliver træt af at have ham derinde

Der er nok ikke andet for, end at bygge rede i sofaen, og lade dig opvarte

Anmeld

16. oktober 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg håber virkelig at nå til uge 37! Min mand gør hvad han kan for at aflaste mig og så er der jo ikke så meget mere at stille op end at krydse fingre

åh nej da søde

pas du nu bare sofaen - dig selv og lillebror, og lad så manden din passe dig og divaen op!!!

Men men men, hvis det skulle ske (hvilke IKKE sker, vel lillebror!!!!!) at han skulle vælge at komme før tid, så er du jo meget mere forberedt på HVAD der kan ske/sker omkring neo. Og trøst dig med, at Divaen har den bedste daddy home.

Og så Xér jeg får, at jeg først i uge 41+3 skal igang med at heppe på lillebror

Anmeld

16. oktober 2011

SpunkenJo

TbCp skriver:

Første graviditet blev jeg sygemeldt omkring uge 25, da jeg fik mange og regelmæssige plukveer som gjorde ondt. Fik vehæmmende piller og besked på at tage det roligt fremover...
Det endte med at Liva kom i uge 35 + 2, herefter 2 ugers indlæggelse inden vi kom hjem...

Nu viser sig det samme mønster igen... er idag 25+1 og blev sygemeldt i tirsdags. Jeg havde været til scanning mandag hvor de kunne se jeg fik plukveer og når det skete forkortede min livmoderhals sig en hel del samt åbnede sig... Fik lungemodner de næste to dage og besked på ro...

Synes det var rigtig hårdt sidste gang, selvom det jo ikke var ekstremt tidligt, men at det hele pludselig går igang uden at man er forberedt, det endte i akut kejsersnit, de første dage var der ikke plads ved min datter så vi var skilt ad, hun fik sonde og ja... jeg vil virkelig ikke igennem det igen..... denne gang har jeg jo så også en stor pige hjemme....

Ååååhh jeg ved lige hvordan du har det

Jeg fødte 32+1 sidste gang, og er også allierede nu sygemeldt

Der er desværre ikke noget man kan stille op, andet end at tage det HELT ROLIGT, og være afventende.....

Jeg håber for os vi når i mål!! Mine delmål er som følger: uge 24/28/32

Alt over uge 32 er ren lykke for mit vedkommende

Jeg tror på vi klarer den. Det skal du også gøre

Krammer Jo

Anmeld

16. oktober 2011

TbCp

Nessie skriver:

Har ingen erfaring omkring det. MIn havde vist tænkt sig at blive derinde, men blev sat i gang på terminsdagen.

Håber for dig at lillebror er lige så doven, så det ender med at du bliver træt af at have ham derinde

Der er nok ikke andet for, end at bygge rede i sofaen, og lade dig opvarte

Tak ja jeg håber også han er en lille doven en

Anmeld

16. oktober 2011

morethanperfect

TbCp skriver:

Kan desværre ikke hjælpe men vil da krydser for de går helt til termin 

Anmeld

16. oktober 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

åh nej da søde

pas du nu bare sofaen - dig selv og lillebror, og lad så manden din passe dig og divaen op!!!

Men men men, hvis det skulle ske (hvilke IKKE sker, vel lillebror!!!!!) at han skulle vælge at komme før tid, så er du jo meget mere forberedt på HVAD der kan ske/sker omkring neo. Og trøst dig med, at Divaen har den bedste daddy home.

Og så Xér jeg får, at jeg først i uge 41+3 skal igang med at heppe på lillebror

Ja jeg er heldigvis bedre forberedt denne gang! Jeg slapper lige så meget af jeg kan og så må jeg bare forsøge at nyde freden

Anmeld

16. oktober 2011

TbCp

SpunkenJo skriver:

Ååååhh jeg ved lige hvordan du har det

Jeg fødte 32+1 sidste gang, og er også allierede nu sygemeldt

Der er desværre ikke noget man kan stille op, andet end at tage det HELT ROLIGT, og være afventende.....

Jeg håber for os vi når i mål!! Mine delmål er som følger: uge 24/28/32

Alt over uge 32 er ren lykke for mit vedkommende

Jeg tror på vi klarer den. Det skal du også gøre

Krammer Jo

Nej man kan jo nemlig ikke rigtig gøre andet end at passe på sig selv og slappe af. Håber du også når til termin!

Anmeld

16. oktober 2011

signe.

TbCp skriver:

jeg fødte for tidligt begge gange så kan kun håbe for dig det ikke sker igen... det er IKKE sjovt at det sker igen, når man har en derhjemme.. så føler med dig, og håber det bedste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.