41+1 idag og ingen baby:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Jeia

Kan godt forstå, at du er utålmodig. Med min første var der heller INGEN tegn på at noget ville ske før vandet gik, fik kørt en strimmel ca 1 time efter, da var jeg 3 cm åben og de kunne måle veer, jeg kunne bare ikke mærke dem. Med nr 2 var jeg også 3 cm åben uden at jeg kunne mærke det mindste. Har aldrig set slimproppen. Har haft 2 meget nemme og hurtige fødsler 

Har hørt at det er nemmere at føde store børn, til en vis grænse selvfølgelig, men de hjælper vist nok til? I hvertfald har jeg født mine store børn uden problemer, sprækkede lidt med min søn på 4500 g og slet ikke med min datter på 4800 g.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

HA87

Mom In The Making skriver:

Åh ha, jeg ved hvordan du har det, jeg gik helt til 42+1 og jeg håber for dig der sker noget inden.

Tilgengæld vil jeg love dig at lige så snart du har din lille i armene, så er du ligeglad med at der gik lang tid, for de er værd at vente på.

Men jeg forstår din frustration. Det er ikke skide sjovt når man først er nået termin og derover.:/ - Tror det er lidt forskelligt alt efter hvor man skal føde, men som udgangspunkt "må man" kun gå 14 dage over termin og så sætter de én i gang. (Jeg blev sat igang præcis 14 dage over tid.)

Du skal ikke være bange for at han er for stor, min basse vejede 4900 gr. (JA, 5 kg. næsten.. xD) og det gik helt fint alligevel. De siger at størrelsen ikke gør den store forskel, hvis man er disponibel for at sprække eller lignende gør man det også hvis baby kun vejer 3000 gr. (ved ikke om det overhovedet er en trøst, men det var det for mig..)

Jeg ønsker dig alt held og lykke og sender en masse ve-støv afsted.

-Sheila

Hold da op en basse... Er jeg glad for at høre, håber heller ikk det volder nogle problemer, men det bar svært ikk at tænke på det.

Hold da op 2 uger over, så kender du jo alt til hvor træls det er...

Anmeld

16. oktober 2011

HA87

BigBabyWish skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå ...

Jeg frygter godt nok også at gå så langt over tid.

Håber vi begge føder SNART !!!

Du må lige give en update når du har været på sygehuset og hvad de siger, håber de giver dig en tid til at blive sat i gang ...

Håber jeg virkelig også at vi gør... Nu har babyerne vist bagt længe nok..

Skal nok lige komme med en opdatering...

Anmeld

16. oktober 2011

HA87

Jeia skriver:

Kan godt forstå, at du er utålmodig. Med min første var der heller INGEN tegn på at noget ville ske før vandet gik, fik kørt en strimmel ca 1 time efter, da var jeg 3 cm åben og de kunne måle veer, jeg kunne bare ikke mærke dem. Med nr 2 var jeg også 3 cm åben uden at jeg kunne mærke det mindste. Har aldrig set slimproppen. Har haft 2 meget nemme og hurtige fødsler 

Har hørt at det er nemmere at føde store børn, til en vis grænse selvfølgelig, men de hjælper vist nok til? I hvertfald har jeg født mine store børn uden problemer, sprækkede lidt med min søn på 4500 g og slet ikke med min datter på 4800 g.

Så håber jeg godt nok at min krop fungerer ligesom din.. Hehe Det lyder da skønt...

Jeg har heller ikke set noget slimprop overhovedet.. Men dvs jeg behøver ikke ligefrem vente på den..

De siger jo os at man ikk får større børn end man har bækken til at føde, men alligevel... Kunne de store børn over hovedet passe str 50..?

Anmeld

16. oktober 2011

1012lmp

1 gang fødte jeg først 42+5 så forstår udemærket din fustration... men frygt ikke for babys størrelse det betyder ikke så meget vil jeg sige! Og du kommer hurtigt til at savne at være gravid... ved det er svært men nyd de sidste par dage du har med maven.... gør lidt for dig selv... læs en god bog... hyg med en film eller andet for der kan gå lang tid inden du får tid til det igen..

Desuden kommer baby jo snart. så frygt ej... Det skal nok komme... Masser af veestøv sendes i din retning!

Anmeld

16. oktober 2011

Leonora

Åhhh ja kender følelsen.. Jeg er idag 41+0... og heller ikke skyggen af baby :-(.. Og det er barn nr 2

Men vil lige opmundre dig og sige at plukveer kan gøre meget uden du mærker det.

Min veninde er jordmoder og hun mærkede på mig igår. Jeg har stort set ingen livmoderhals tilbage og er 1 cm åben...
Så lige pludselig sker der noget... Når man mindst venter det.
Det gør det også for dig :-)

Mht igangsættelse så vil du få en dato når du skal på hospi på tirs. Man plejer at sætte fødsel igang 42+0.
men husk lige at det kun er 5 % der når til 42+0 :-)

Go søndag og nyd det gode vejr :-)

Anmeld

16. oktober 2011

mor2011_

Øv håber at det sker noget men ny regler siger at senest 41+3 skal man sættes i gang så de må ikke sige nej til dig

Anmeld

16. oktober 2011

mor2011_

Leonora skriver:

Åhhh ja kender følelsen.. Jeg er idag 41+0... og heller ikke skyggen af baby :-(.. Og det er barn nr 2

Men vil lige opmundre dig og sige at plukveer kan gøre meget uden du mærker det.

Min veninde er jordmoder og hun mærkede på mig igår. Jeg har stort set ingen livmoderhals tilbage og er 1 cm åben...
Så lige pludselig sker der noget... Når man mindst venter det.
Det gør det også for dig :-)

Mht igangsættelse så vil du få en dato når du skal på hospi på tirs. Man plejer at sætte fødsel igang 42+0.
men husk lige at det kun er 5 % der når til 42+0 :-)

Go søndag og nyd det gode vejr :-)

Det er kommet ny regler omkring det senest 41+3 skal man sættes i gang

Anmeld

16. oktober 2011

SjeBets

jeg gik 17 dage over med min den store og jeg var rædselsslagende for at få en giga unge ud, fordi jeg kunne godt se at min mave var vokser på de 17 dage, men ud kom den finste lille pige på 3085 g og 51 cm, så fint og yndig.

Men nummer to fødte jeg 3 dage FØR termin og han var så 4100 og 58 cm, lang og stor ... så jeg vil mene at størrelsen ikke har så meget at sige med  hvor længe man går over. 

Håber du snart går i fødsel det er et helvede at gå over

Anmeld

16. oktober 2011

Mi

Da jeg var lige et par dage længere henne end dig, og ikke havde født endnu, ringede jeg bedene til min jm, for at høre om der ikke var noget de kunne gøre. Det var der ikke, og der var ikke det der lignede tegn på fødsel  Dagen efter havde jeg født min pige  Så det kan sagtens gå hurtigt, selvom der umiddelbart ingen tegn på fødsel er

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.