HA87 skriver:
Der ikke engang nogle tegn på noget i sigte... Hold da op hvor er jeg træt af at vente... Øv altså...
Skal på føde gangen d. 18 til tjek, ved i om man kan bede om at blive sat igang der???
Har ikke været bange for fødslen men er da godt nok ved at være det.. Han blir jo ikk ligefrem mindre, og han har hele tiden været en pænt stor baby...
Men ved ikke om de kan gøre et eller andet til undersøgelsen der hjælper det hele lidt på vej
Håber i ved det..
Åh ha, jeg ved hvordan du har det, jeg gik helt til 42+1 og jeg håber for dig der sker noget inden.
Tilgengæld vil jeg love dig at lige så snart du har din lille i armene, så er du ligeglad med at der gik lang tid, for de er værd at vente på.
Men jeg forstår din frustration. Det er ikke skide sjovt når man først er nået termin og derover.:/ - Tror det er lidt forskelligt alt efter hvor man skal føde, men som udgangspunkt "må man" kun gå 14 dage over termin og så sætter de én i gang. (Jeg blev sat igang præcis 14 dage over tid.)
Du skal ikke være bange for at han er for stor, min basse vejede 4900 gr. (JA, 5 kg. næsten.. xD) og det gik helt fint alligevel. De siger at størrelsen ikke gør den store forskel, hvis man er disponibel for at sprække eller lignende gør man det også hvis baby kun vejer 3000 gr. (ved ikke om det overhovedet er en trøst, men det var det for mig..
)
Jeg ønsker dig alt held og lykke og sender en masse ve-støv afsted.
-Sheila
Anmeld