41+1 idag og ingen baby:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

HA87

Der ikke engang nogle tegn på noget i sigte... Hold da op hvor er jeg træt af at vente... Øv altså...

Skal på føde gangen d. 18 til tjek, ved i om man kan bede om at blive sat igang der???

Har ikke været bange for fødslen men er da godt nok ved at være det.. Han blir jo ikk ligefrem mindre, og han har hele tiden været en pænt stor baby...

Men ved ikke om de kan gøre et eller andet til undersøgelsen der hjælper det hele lidt på vej Håber i ved det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Filippa & Liva

Hej med dig ...

Åååh, hvor kan jeg godt forstå dig ... jeg er kun 1 enkel dag over termin og min tålmodighed er lig nul allerede.

Så at du er gået helt frem til 41+1, puuuh ...

Sender dig en masse masse ve-støv !

Nu ved jeg ikke hvor du skal føde henne, men får du ikke tilbuddet om at blive sat i gang når du er 41+3?

Jeg skal selv føde i Odense og skal ringe til dem i morgen og aftale tid om igangsættelse, hvis ikke jeg når at føde selv inden.

Anmeld

16. oktober 2011

HA87

BigBabyWish skriver:

Hej med dig ...

Åååh, hvor kan jeg godt forstå dig ... jeg er kun 1 enkel dag over termin og min tålmodighed er lig nul allerede.

Så at du er gået helt frem til 41+1, puuuh ...

Sender dig en masse masse ve-støv !

Nu ved jeg ikke hvor du skal føde henne, men får du ikke tilbuddet om at blive sat i gang når du er 41+3?

Jeg skal selv føde i Odense og skal ringe til dem i morgen og aftale tid om igangsættelse, hvis ikke jeg når at føde selv inden.

Årh tak, ve støv kan man ikke få for meget af. Sender masse vis tilbage til dig..

Skal føde i nyk. F, kunne måske være jeg skulle ringe hen imorgen og sige at jeg ønsker at blive sat igang tirsdag så de er lidt forberedt... Så kunne det måske være jeg blev det.. Hehe...

Men jordmoderen sagde den sidste gang jeg var der at hvis alt var fint ville man få lov at gå 2-3 dage mere. Men det måske noget man selv vælger... Stillede ikke så mange spørgsmål til det da jeg IKKE troede at det blev aktuelt at jeg gik så meget over... *FNYS* hehe

Anmeld

16. oktober 2011

Frøken J.

HA87 skriver:

Der ikke engang nogle tegn på noget i sigte... Hold da op hvor er jeg træt af at vente... Øv altså...

Skal på føde gangen d. 18 til tjek, ved i om man kan bede om at blive sat igang der???

Har ikke været bange for fødslen men er da godt nok ved at være det.. Han blir jo ikk ligefrem mindre, og han har hele tiden været en pænt stor baby...

Men ved ikke om de kan gøre et eller andet til undersøgelsen der hjælper det hele lidt på vej Håber i ved det..

Held og lykke!! Jeg fødte selv 41+1, og hvis det er nogen trøst havde jeg heller ingen tegn OVERHOVEDET før 41+0 sent om aftenen, hvor jeg begyndte at få regelmæssige plukveer. Så det kan godt ske, selvom der ikke er tegn på noget.

Krydser for du snart har bebs i armene! Sender vestøv

Anmeld

16. oktober 2011

Filippa & Liva

HA87 skriver:

Årh tak, ve støv kan man ikke få for meget af. Sender masse vis tilbage til dig..

Skal føde i nyk. F, kunne måske være jeg skulle ringe hen imorgen og sige at jeg ønsker at blive sat igang tirsdag så de er lidt forberedt... Så kunne det måske være jeg blev det.. Hehe...

Men jordmoderen sagde den sidste gang jeg var der at hvis alt var fint ville man få lov at gå 2-3 dage mere. Men det måske noget man selv vælger... Stillede ikke så mange spørgsmål til det da jeg IKKE troede at det blev aktuelt at jeg gik så meget over... *FNYS* hehe

Jeg vil næsten tro at den samtale du skal til d. 18. handler om at sætte dig i gang, hvis ikke du har født inden.

Krydser fingre for at du føder inden af dig selv !

Men jeg vil næææsten tro at det handler om at snakke om hvordan du har det, evt. scanne dig og så aftale en tid om hvornår du bliver sat i gang, for på tirsdag vil du jo være netop 41+3, ikke?

Håååååber snart vi begge to føder ...

Anmeld

16. oktober 2011

HA87

Frøken J. skriver:

Held og lykke!! Jeg fødte selv 41+1, og hvis det er nogen trøst havde jeg heller ingen tegn OVERHOVEDET før 41+0 sent om aftenen, hvor jeg begyndte at få regelmæssige plukveer. Så det kan godt ske, selvom der ikke er tegn på noget.

Krydser for du snart har bebs i armene! Sender vestøv

Det jeg glad for at høre, så er der trods alt stadig lidt håb forude... Man ville jo helst gå igang af sig selv...

Tusind tak for ve støvet, håber det virker.. Hehe

Anmeld

16. oktober 2011

MomInTheMaking

HA87 skriver:

Åh ha, jeg ved hvordan du har det, jeg gik helt til 42+1 og jeg håber for dig der sker noget inden.

Tilgengæld vil jeg love dig at lige så snart du har din lille i armene, så er du ligeglad med at der gik lang tid, for de er værd at vente på.

Men jeg forstår din frustration. Det er ikke skide sjovt når man først er nået termin og derover.:/ - Tror det er lidt forskelligt alt efter hvor man skal føde, men som udgangspunkt "må man" kun gå 14 dage over termin og så sætter de én i gang. (Jeg blev sat igang præcis 14 dage over tid.)

Du skal ikke være bange for at han er for stor, min basse vejede 4900 gr. (JA, 5 kg. næsten.. xD) og det gik helt fint alligevel. De siger at størrelsen ikke gør den store forskel, hvis man er disponibel for at sprække eller lignende gør man det også hvis baby kun vejer 3000 gr. (ved ikke om det overhovedet er en trøst, men det var det for mig..)

Jeg ønsker dig alt held og lykke og sender en masse ve-støv afsted.

-Sheila

Anmeld

16. oktober 2011

HA87

BigBabyWish skriver:

Jeg vil næsten tro at den samtale du skal til d. 18. handler om at sætte dig i gang, hvis ikke du har født inden.

Krydser fingre for at du føder inden af dig selv !

Men jeg vil næææsten tro at det handler om at snakke om hvordan du har det, evt. scanne dig og så aftale en tid om hvornår du bliver sat i gang, for på tirsdag vil du jo være netop 41+3, ikke?

Håååååber snart vi begge to føder ...

Jeg skulle vist ligge med et bælte der målte den lilles aktivitet i 30 min. Ja er nemlig 41+3 den dag, så kunne jo være fint man lige kunne slå to fluer med et smæk nu vi var der over.. Der er alligevel 1 times kørsel.. Samtidig er jeg nok nået til det punkt at det bar skal overståes nu.. Hehe

Anmeld

16. oktober 2011

Filippa & Liva

HA87 skriver:

Jeg skulle vist ligge med et bælte der målte den lilles aktivitet i 30 min. Ja er nemlig 41+3 den dag, så kunne jo være fint man lige kunne slå to fluer med et smæk nu vi var der over.. Der er alligevel 1 times kørsel.. Samtidig er jeg nok nået til det punkt at det bar skal overståes nu.. Hehe

Det kan jeg virkelig godt forstå ...

Jeg frygter godt nok også at gå så langt over tid.

Håber vi begge føder SNART !!!

Du må lige give en update når du har været på sygehuset og hvad de siger, håber de giver dig en tid til at blive sat i gang ...

Anmeld

16. oktober 2011

MajseMaja

HA87 skriver:

ååååh kender følelsen. Er selv idag 40+6 og er da ved at gå ud af mit gode skind. På trods af jeg ved der er max en uge til jeg har den lille i armene.

Jeg fik af vide af min jordemoder at jeg ikke skulle blive overrasket hvis han kom før tid, så har jo hele tiden regnet med jeg ikke ville gå over tid og været utålmodig i flere uger nu. Nu topper det bare, for der sker bare INTET! Ellers går det i stå, hvis det så har været noget der kunne udvikle sig..
Igår fik den også lige hele armen med en hormon-tude-tur, PUHA! Det er ikke altid lige nemt.

I Hillerød hvor jeg skal føde skal man ringe og bestille tid til igangsættelse 41+2 og derefter får man en tid..

Sender lige dig og de andre en masse vestøv og krydser fingre for vi alle sammen snart føder (altså os der er gået over tid )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.