er der andre end mig som har mistet lysten fuldstændig til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

Ma-lu

Pas på med at være forstoppet for længe, jeg har været indlagt pga forstoppelse, og hvis man ik har prøvet det så har man ingen anelse om hvor ondt det kan ende med at gøre. Pas på ( lægerne troede at et indre organ var sprunget i mig og havde gjort klar til operation , så voldsomme mine smerter var og blodtrykket højt, 210 ) Håber du har været på potten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

DinNabo

Ma-lu skriver:

Pas på med at være forstoppet for længe, jeg har været indlagt pga forstoppelse, og hvis man ik har prøvet det så har man ingen anelse om hvor ondt det kan ende med at gøre. Pas på ( lægerne troede at et indre organ var sprunget i mig og havde gjort klar til operation , så voldsomme mine smerter var og blodtrykket højt, 210 ) Håber du har været på potten

Åh gud, det lyder ikke rart. Jeg kom af med en lille bitte smule i går aftes, men ikke noget i forhold til, hvad der kommer indenbords.... Jeg har dog ikke ondt i maven, blot ubehag. Men er så sulten hvis jeg ikke spiser

Lægen siger dog jeg bare skal fortsætte med at drikke vand, spise fiber og dyrke motion...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.