Anonym skriver:
Hmmmm ja...... Kunne sgu ikke lige finde ud af hvor jeg skulle ligge denne ind.... SÅ:
Sagen er den at jeg her til aften tog et spejl, så mine "demoner" i øjene og kiggede mig selv forneden. Og blev nu noget sørgmodig over synet der mødte mig.
Det er over et halvt år siden jeg fødte mit barn og jeg synes ligesom bare det hele er vokset dernede. DERUDOVER så når jeg spreder mine inderste skamlæber ja så kan jeg se sådan en masser lyserødt, ligesom om skeden er faldet lidt sammen? Gir det nogen mening???..... Min kæreste siger at det føleles som det gjorde førhen, men jeg har det virkelig ikke særlig godt med hvordan det ser ud... synes virkelig ikke at kunne huske at det så sådan ud inden?...... JEg fik sat en spiral op for efterhånden nogle måneder siden og jeg har haft 2 rigtige menses. Den sidste varede i 1 uge og 4 dage!! og så synes jeg jeg pletbløder konstant..... Jeg er træt (selvfølgelig skyldes det til dels manglende søvn med et barn der ikke lige sover så godt om natten) og så har jeg spændinger i underlivet. Det irretere mig enormt hele det cirkus dernede!..... Men altså hvad skulle det lige hjælpe at gå til lægen?... Ville I gå til lægen?... Er der nogen derude der tør dele deres historier?.. (kan desværre ikke tillade jer at være anno da jeg ikke er plusmedlem....)
På forhånd MANGE tak hvis der er nogen der tør dele deres egne erfaringer/ oplevelser med mig.....
Hilsen en ked pige der synes det er træls at være flov over sit eget underliv.....
Mht. spiral, så har jeg selv én af slagsen - men ikke en hormonspiral.. jeg har en kobberspiral, og har ingen problemer haft - har hverken ondt eller noget, men har måske pletblødt et par gange, tror jeg, men er ikke sikker, for det lignede ikke rigtig blod..
Mht. underlivet, så ja, det ændrer sig.. Og sådan er det nok bare - lige som med resten af kroppen også ændre sig.. Jeg synes ikke selv, at jeg kan se nogen forskel "dernede", men tror da de fleste kan se en forskel... og det er vidst ret normalt.. men gå til lægen, hvis det generer dig meget, det sker der jo ikke noget ved 
Anmeld