Sikke en weekend......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2009

Juniors mor

I løbet af fredag begyndte jeg at klø helt vildt over hele kroppen, hvilket fortsatte hele natten. Lørdag var jeg helt rød af alt den kløen og ringede derfor til fødegangen og spurgte, om det dog kunne passe! Jeg kom ind og fik kørt CTG og taget leverprøver. CTGén var meget fin, men det viser sig så, at min lever er påvirket af graviditeten, og det er det, der giver mig denne vanvittige kløe. Jeg er nu sat i behandling og skal til kontol i løbet af ugen - håber snart de piller begynder at virke . Næste mandag - når jeg er 38+0 - skal jeg så sættes igang!! Lidt vildt at tænke på, at lillebror måske er kommet til verden om en uge .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Nadi

Hold da op der kan pludselig ske nogle ting!!

Fik du ikke at vide hvor lang tid der ca ville gå inden de ville begynde at virke eller skulle du bare vente? Åh jeg ville blive sindssyg hvis det var mig, så håber de virker allerede nu

Anmeld

2. februar 2009

Juniors mor

Nadi skriver:

Hold da op der kan pludselig ske nogle ting!!

Fik du ikke at vide hvor lang tid der ca ville gå inden de ville begynde at virke eller skulle du bare vente? Åh jeg ville blive sindssyg hvis det var mig, så håber de virker allerede nu

Jeg er også ved at blive sindsyg.....
Det er meget forskellingt hvordan man responderer på de piller. For nogle går der en dag og for andre kan der gå op til en uge.........
Derfor var der faktisk snak om, at de ville sætte mig igang i morgen, for hvis jeg først responderer efter en uge, er det jo lidt spildt..... Men det gik de væk fra igen

Anmeld

2. februar 2009

Joan ( Smallie )

Ej hvor træls, det er da slet ikke til at holde ud.

Men så ved du da også det snart får en ende. Er det ellers ikke gået helt efter bogen hele vejen igennem??

Hmm så får du baby før mig hm øv ville ellers gerne snart se hvad der gemmer sig i den stor mave.

God bedring til dig.

Joan

Anmeld

2. februar 2009

Kaufie

Øv - kan da forestille mig det må være belastende at klø så meget - og at der er mange steder du ikke kan nå.....?? Så er det vel så som så med nattesøvnen?

Anmeld

2. februar 2009

Nadi

Derfor var der faktisk snak om, at de ville sætte mig igang i morgen, for hvis jeg først responderer efter en uge, er det jo lidt spildt..... Men det gik de væk fra igen

Øv hvor træls! For kan da godt se at det er spild af tid, hvis du alligevel skal vente den uge på at det virker.
Men hvis det nu virker imorgen så har lillebror jo også bedst af at blive derinde så længe som muligt

Anmeld

2. februar 2009

Juniors mor

Kaufie skriver:

Øv - kan da forestille mig det må være belastende at klø så meget - og at der er mange steder du ikke kan nå.....?? Så er det vel så som så med nattesøvnen?

Jo, nattesøvnen har været ikke eksisterende de sidste par nætter - og selvfølgelig synes jeg det er fødderne der klør mest - f... jeg lyder ynkelig . Og når først man er begyndt at klø, er det svært at holde op igen - om 3 timer må jeg tage en pille igen, så håber jeg det virker til natten....

Anmeld

2. februar 2009

Loggidut

Juniors mor skriver:

I løbet af fredag begyndte jeg at klø helt vildt over hele kroppen, hvilket fortsatte hele natten. Lørdag var jeg helt rød af alt den kløen og ringede derfor til fødegangen og spurgte, om det dog kunne passe! Jeg kom ind og fik kørt CTG og taget leverprøver. CTGén var meget fin, men det viser sig så, at min lever er påvirket af graviditeten, og det er det, der giver mig denne vanvittige kløe. Jeg er nu sat i behandling og skal til kontol i løbet af ugen - håber snart de piller begynder at virke . Næste mandag - når jeg er 38+0 - skal jeg så sættes igang!! Lidt vildt at tænke på, at lillebror måske er kommet til verden om en uge .....

looool...en uge kun? det fatter jeg jo ikke, hvor er alt tiden blevet af?

aj hvor er det bare totalt spændene!

og underligt med din lever...hvad er det lige der går galt med den, det har jeg sgu aldrig hørt om før?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.