er min kat ægte??? og flere spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

B&J

gravid20 skriver:

der er intet unormalt ved at have en 3 farvet hunkat(tortie), en 3 farvet fertil hankat ville derimod være en 1. af sin slags  

men helt røde hunkatte, med de røde øjen, er altså heller ikke noget normalt syn  

Nej nemlig du har helt ret også der for vi er så meget itvivl men som jeg skrev til den anden vi ved jo ikke hvor gammel den er for den har ingen kugler inu nemlig...

og jeg ved slet ingen ting hvad bland den har tror nu heller ikke den er ægte men kunne være sjovt at finde ud af hvis man kan  for ved med hunde der kan man tage blodprøver og vi finder nok aldrig dens forælder da den kan være alt fra her fra og 300ned af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

B&J

gravid20 skriver:

forresten, tager jeg helt fejl hvis jeg siger den er Polydactyl ? 

(har en ekstra tå)  

godt set jepper den har en ekstra tå så den er helt igennem spicel

Anmeld

16. oktober 2011

baby012

B&J skriver:

Nej nemlig du har helt ret også der for vi er så meget itvivl men som jeg skrev til den anden vi ved jo ikke hvor gammel den er for den har ingen kugler inu nemlig...

og jeg ved slet ingen ting hvad bland den har tror nu heller ikke den er ægte men kunne være sjovt at finde ud af hvis man kan  for ved med hunde der kan man tage blodprøver og vi finder nok aldrig dens forælder da den kan være alt fra her fra og 300ned af

Nu er det altså bare et gæt, men jeg skyder den til at være omkring de 4 måneder, pga. pelsen og ørene, hvis det er en han, er det jo ikke sikkert at den nogensinde får sine "ædle dele" mange hankatte bliver jo i en meget tidlig alder neutraliseret, inden de er 12 uger. så det vil jeg da gætte på er tilfældet her (vær glad for det) 

men alt det vil dyrlægen jo kunne se .  

Anmeld

16. oktober 2011

baby012

B&J skriver:

godt set jepper den har en ekstra tå så den er helt igennem spicel

awh, det havde mine to mco også  

de bare det ekstra nuser når de har de der ekstra store plader at vandre rundt på  

Anmeld

16. oktober 2011

B&J

gravid20 skriver:

Nu er det altså bare et gæt, men jeg skyder den til at være omkring de 4 måneder, pga. pelsen og ørene, hvis det er en han, er det jo ikke sikkert at den nogensinde får sine "ædle dele" mange hankatte bliver jo i en meget tidlig alder neutraliseret, inden de er 12 uger. så det vil jeg da gætte på er tilfældet her (vær glad for det) 

men alt det vil dyrlægen jo kunne se .  

ja jeg tror også han er en 4mdr måske lidt mindre jeg ved det ikke håber dyrlægen virkelig kan hjælpe os med det

og ja han/hun er alt for nuser og den elsker at sove i vores seng om natten

Anmeld

16. oktober 2011

kirsti

Jeg har haft coon og alm huskat og den ligner meget de unger de fik. Pelsen er hvad jeg kan se ik lang nok til at være ren coon og hovedet er alt for spidst, coonerne er mere runde I det!
Men sød er den og så er det vil lige meget om den er ægte (:

Anmeld

17. oktober 2011

B&J

kirsti skriver:

Jeg har haft coon og alm huskat og den ligner meget de unger de fik. Pelsen er hvad jeg kan se ik lang nok til at være ren coon og hovedet er alt for spidst, coonerne er mere runde I det!
Men sød er den og så er det vil lige meget om den er ægte (:

Jaaa den er super dejlig, det er nu også om den bare er ægte eller om de kan se hvad den er blandet med så v kan finde ud af hvad det er for en lille bølle mis vi har fået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.