Katte87 skriver:
Det lyder så ubehageligt!
Men dejligt at det ser normalt ud igen. Har du haft kæresten og William med på hospitalet?
Det kan se nok så fint ud - men det nytter jo ikke noget hvis det ikke fungerer som det skal!
Jeg er ikke i tvivl om, at det et det bedste for dig at stoppe amningen. Skal du så have medicin for at stoppe produktionen?
Puh ja, jeg ved det ikke
Jeg ammer stadig og jeg er egentlig ok med det, når det fungerer. Jeg er bare ked og træt af ømme, smertende og lækkende bryster!
Må indrømme at jeg glæder mig til at få mine bryster tilbage til normalen! 

Det er bare så svært, synes jeg er i 7 sind over hvad jeg skal gøre..
Skal man give den endnu en chance ikke skal man stoppe... Argh, så mange meninger og holdninger!!
Men jeg tror os det bedste for mig er at stoppe amning og blive glad igen, så jeg kan nyde min barsel!
Jeg sku ha været hos min læge imorgen til 8ugers tjek, men jeg er stadig indlagt så jeg må få en tid i næste uge også ville jeg så snakke med dem om at stoppe.. Tror vi så småt i weekenden, begynder at give en flaske eller 2 i løbet af dagen, så han vender sig til det stille og roligt!
Ja William er indlagt sammen med mig, men Martin sover desværre hjemme... (MEGET HÅRDT, at undvære hinanden!!) Han fik fri mandag & tirsdag, men har været nød til at passe sit job de andre dage, men så har mine veninder eller familie været hos os, indtil Martin fik fri! 
Jeg forstår dig godt med det du skriver om amning!
Men hvis man bare kan amme 4md så er det jo os rigtig godt! Bliver rart at få sin krop for sig selv igen!

Anmeld