Tror jeg giver op! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

***S***

Hej Tøser..

Jeg har nu for 4. gang fået brystbetændelse!!!  Det er slemt denne her gang!!  Har fået en kæmpe stor knude i brystet, som fylder halvdelen af mit bryst!! Det er helt mørke rødt og meget smerte fuldt!! startede pencilin mandag i sidste uge, stoppede i mandags og startede igen i torsdags!!  Og det går ud over William s mave!! Har idag fået mig en el brystpumpe, så håber jeg den kan få ordentlig fat i den knude!!

Gør alt det man skal..

-varme bade. -massage. -uldammeindlæg. -malker ud når han ikke tømmer. -Pakker mig så meget, at det ligner jeg leger grønlands vinter!! -drikker en masse vand!!

Nogen gode råd udover det jeg gør???

Venter til mandag og ringer til lægen hvis det ikke er blevet bedre!! Også tror jeg William bliver flaske barn.

Har nu været syg i 7 uger og kan mærke jeg ikke rigtig nyder min barsel!! Misforstå mig ikke, jeg nyder william og han er skøn og nem, det ikke ham der gør det hårdt!!

Men det gør 39,8 i feber og brystbetændelse!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Frejsmor

***S*** skriver:

Hej Tøser..

Jeg har nu for 4. gang fået brystbetændelse!!!  Det er slemt denne her gang!!  Har fået en kæmpe stor knude i brystet, som fylder halvdelen af mit bryst!! Det er helt mørke rødt og meget smerte fuldt!! startede pencilin mandag i sidste uge, stoppede i mandags og startede igen i torsdags!!  Og det går ud over William s mave!! Har idag fået mig en el brystpumpe, så håber jeg den kan få ordentlig fat i den knude!!

Gør alt det man skal..

-varme bade. -massage. -uldammeindlæg. -malker ud når han ikke tømmer. -Pakker mig så meget, at det ligner jeg leger grønlands vinter!! -drikker en masse vand!!

Venter til mandag og ringer til lægen hvis det ikke er blevet bedre!! Også tror jeg William bliver flaske barn.

Har nu været syg i 7 uger og kan mærke jeg ikke rigtig nyder min barsel!! Misforstå mig ikke, jeg nyder william og han er skøn og nem, det ikke ham der gør det hårdt!!

Kæææmpe til dig!!! Hvor må det altså være hårdt!!! Og hvor er du bare sej at du er blevet ved så længe igennem så mange omgange brystbetændelse!!

Jeg håber snart du slipper af med brystbetændelsen, og ellers vil jeg altså bare sige at det ikke er nogen skam at have et flaskebarn, det vigtigste er trodst alt at man har et glad og mæt barn som trives!!

Det er bare ikke sjovt når amningen ikke kører, på den ene eller anden måde!! Her har problemet været sprækker og sår på mine brystvorter som bare ikke ville heles, og hver gang jeg skulle amme var det et helvede, jeg trak den så længe jeg kunne fordi jeg vidste det ville gør fandens ondt og bløde og være et helvede og så fik jeg bare en lille dreng der var rigtig sulten og ulykkelig og når mit moderhjerte så fik overvundet frygten, så skulle jeg bruge de første 5min på at klemme min kæreste så hårdt i hånden, at jeg bagefter ikke kunne strække mine fingre ud igen uden hjælp!!

Min pointe er nok bare, at det er sgu ikke det værd hvis det bare føles som et helvede og en kamp og man ikke kan nyde sin amning og barsel, så hellere have et glad flaskebarn, være smertefri og kunne nyde sin barsel med den lille guldklump!!

Anmeld

16. oktober 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Hej Tøser..

Gør alt det man skal..

Bette pus da! Det er SÅ flot at du har holdt ud, men at være mor sidder ikke i brysterne så kan bestemt godt se, at det nu er tid til, at du kommer til at nyde barslen! Det der er jo ikke godt for nogle af jer... Stort stort kram!

Anmeld

16. oktober 2011

***S***

BabyBambi skriver:

Kæææmpe til dig!!! Hvor må det altså være hårdt!!! Og hvor er du bare sej at du er blevet ved så længe igennem så mange omgange brystbetændelse!!

Jeg håber snart du slipper af med brystbetændelsen, og ellers vil jeg altså bare sige at det ikke er nogen skam at have et flaskebarn, det vigtigste er trodst alt at man har et glad og mæt barn som trives!!

Det er bare ikke sjovt når amningen ikke kører, på den ene eller anden måde!! Her har problemet været sprækker og sår på mine brystvorter som bare ikke ville heles, og hver gang jeg skulle amme var det et helvede, jeg trak den så længe jeg kunne fordi jeg vidste det ville gør fandens ondt og bløde og være et helvede og så fik jeg bare en lille dreng der var rigtig sulten og ulykkelig og når mit moderhjerte så fik overvundet frygten, så skulle jeg bruge de første 5min på at klemme min kæreste så hårdt i hånden, at jeg bagefter ikke kunne strække mine fingre ud igen uden hjælp!!

Min pointe er nok bare, at det er sgu ikke det værd hvis det bare føles som et helvede og en kamp og man ikke kan nyde sin amning og barsel, så hellere have et glad flaskebarn, være smertefri og kunne nyde sin barsel med den lille guldklump!!

Tusind tak!!  Det er meget hårdt denne gang Kan dårligt løft William uden det gør meget ondt i brystet! Min feber er heldigvis begyndt at falde, så lidt bedre går det..

Fik os snakket det rigtig godt igennem med kæresten i går. Og blev enige om at jeg ringer og snakker med lægen og sp imorgen og så tager vi den der fra!  Men jeg tror det ender med flaske, kan mærke på mig selv at det nok er det bedste for både William og mig! Så jeg os kan nyde min barsel! Ved jeg vil få mere overskud til leg og hygge med William, for synes  ikke vi laver meget andet end at amme...

Tak for din besked!

Anmeld

16. oktober 2011

***S***

MaybeBaby skriver:

Bette pus da! Det er SÅ flot at du har holdt ud, men at være mor sidder ikke i brysterne så kan bestemt godt se, at det nu er tid til, at du kommer til at nyde barslen! Det der er jo ikke godt for nogle af jer... Stort stort kram!

Tak for beskeden smukke!   Det ender helt sikkert os med flaske, kan mærke på mig selv det vil være det rigtige og bedst for både william og mig!  følte mig bare lige lidt som en dårlig mor igår, fordi jeg ikke synes jeg nød min barsel! Men efter jeg har fået snakket med kæresten og nogle veninder om det, går det bedre og har det fint med at det nok ender med flaske!

Anmeld

16. oktober 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Hej Tøser..

Gør alt det man skal..

Puh, det kan jeg absolut godt forstå søde!  Det er da helt utroligt at det brystbetændelse ingen ende vil tage.
Jeg har til tider lyst til at give op, og jeg har det ikke engang lige så hårdt som dig  Jeg er bare så træt af, at have ondt i brysterne! 

Men under alle omstændigheder, så er amning ikke for en værd pris! Og jeg synes det er en rigtig god beslutning du har taget Det skal være rart både for William og dig og jeg tror du vil nyde det meget mere uden alle de smerter 

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

øv hvor lyder det bare hård. kan godt forstå hvis du giver op. hvis I ikke begge to lyder og slapper af under ammningen så er det slet ingen god ide.

Det skal jo være hyggeligt, samtidig med du/moderen skal være afslappet.

Får han ikke tømt i bryst ordenligt siden du bliver ved med at få brystbetændelse?

Anmeld

19. oktober 2011

***S***

Heej tøser.

Tak for jeres svar..

Jeg var ved lægen mandag morgen og blev henvist til Holbæk sygehus, da hun mente det var mere end "bare" brystbetændelse, Det viste sig så at være en stor byld på størrelse med et æbel... Så jeg er blevet indlagt og har fået sat dræn i brystet for at få betændelsen ud!!  Det gør bare møg ondt! Det regner med jeg kommer hjem idag, der skulle gerne komme en læge og kigge på mig i eftermiddag!

Har prøvet at snakke med dem om at stoppe amning, men det bakker de mig ikke op i og synes jeg skal give det en chance, selvom der er stor risiko for det kommer igen!!!!  Men jeg gider ikke diskutere med dem herude eller sidde og forsvare mig selv over for dem, så jeg venter til jeg skal til egen læge her på fredag!  Min SP støtter mig heldigvis og kan sagtens forstå jeg går over til flaske nu!

Anmeld

19. oktober 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Heej tøser.

Tak for jeres svar..

Jeg var ved lægen mandag morgen og blev henvist til Holbæk sygehus, da hun mente det var mere end "bare" brystbetændelse, Det viste sig så at være en stor byld på størrelse med et æbel... Så jeg er blevet indlagt og har fået sat dræn i brystet for at få betændelsen ud!!  Det gør bare møg ondt! Det regner med jeg kommer hjem idag, der skulle gerne komme en læge og kigge på mig i eftermiddag!

Har prøvet at snakke med dem om at stoppe amning, men det bakker de mig ikke op i og synes jeg skal give det en chance, selvom der er stor risiko for det kommer igen!!!!  Men jeg gider ikke diskutere med dem herude eller sidde og forsvare mig selv over for dem, så jeg venter til jeg skal til egen læge her på fredag!  Min SP støtter mig heldigvis og kan sagtens forstå jeg går over til flaske nu!

ØV det lyder ikke rart!!  Hvordan fanden kan de ikke støtte din beslutning, med alt du har været igennem! Det er mig et stort mysterie.

Jeg synes det er synd som MME bliver udstillet. Alle får det til at lyde som om, at modersmælk er det eneste rigtige - noget værre fis

Dejligt at du har en SP der støtter dig! Det er vigtigt Og hun ved trods alt hvad hun snakker om

Masser af krammer. Håber snart du er hjemme og rask 

Anmeld

20. oktober 2011

***S***

Katte87 skriver:

ØV det lyder ikke rart!!  Hvordan fanden kan de ikke støtte din beslutning, med alt du har været igennem! Det er mig et stort mysterie.

Jeg synes det er synd som MME bliver udstillet. Alle får det til at lyde som om, at modersmælk er det eneste rigtige - noget værre fis

Dejligt at du har en SP der støtter dig! Det er vigtigt Og hun ved trods alt hvad hun snakker om

Masser af krammer. Håber snart du er hjemme og rask 

Tak smukke!

Der kom stadig for meget betændelse ud igår, så er her endnu, men idag regner de med jeg får drænet ud!!  Mit bryst ser helt normalt ud igen, super dejligt! Glæder mig bare ikke til de tager det ud, er betemt ikke god til den slags smerte, bliver så dårlig!!

Ja, det er os mig en gåde de ikke ville hjælpe mig med at stoppe amningen, nu når jeg får det så dårligt! Der kom en JM og snakkede med mig igår og hun sagde at min amning fungere jo super godt og han ligger rigtig, det eneste problem er bare mit venstre bryst som ikke virker!!  Det er møg irriterende! Og jeg kan mærke på min bryst vorte at jeg nemt vil få det igen, fordi den er så følsom!

Hvordan går det med dig søde?? Har du taget en beslutning??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.