***S*** skriver:
Hej Tøser..
Jeg har nu for 4. gang fået brystbetændelse!!!
Det er slemt denne her gang!!
Har fået en kæmpe stor knude i brystet, som fylder halvdelen af mit bryst!! Det er helt mørke rødt og meget smerte fuldt!! startede pencilin mandag i sidste uge, stoppede i mandags og startede igen i torsdags!!
Og det går ud over William s mave!!
Har idag fået mig en el brystpumpe, så håber jeg den kan få ordentlig fat i den knude!!
Gør alt det man skal..
-varme bade. -massage. -uldammeindlæg. -malker ud når han ikke tømmer. -Pakker mig så meget, at det ligner jeg leger grønlands vinter!! -drikker en masse vand!!
Nogen gode råd udover det jeg gør??? 
Venter til mandag og ringer til lægen hvis det ikke er blevet bedre!! Også tror jeg William bliver flaske barn.
Har nu været syg i 7 uger og kan mærke jeg ikke rigtig nyder min barsel!! Misforstå mig ikke, jeg nyder william og han er skøn og nem, det ikke ham der gør det hårdt!!
Men det gør 39,8 i feber og brystbetændelse!!

Kæææmpe
til dig!!! Hvor må det altså være hårdt!!! Og hvor er du bare sej at du er blevet ved så længe igennem så mange omgange brystbetændelse!!
Jeg håber snart du slipper af med brystbetændelsen, og ellers vil jeg altså bare sige at det ikke er nogen skam at have et flaskebarn, det vigtigste er trodst alt at man har et glad og mæt barn som trives!! 

Det er bare ikke sjovt når amningen ikke kører, på den ene eller anden måde!! Her har problemet været sprækker og sår på mine brystvorter som bare ikke ville heles, og hver gang jeg skulle amme var det et helvede, jeg trak den så længe jeg kunne fordi jeg vidste det ville gør fandens ondt og bløde og være et helvede og så fik jeg bare en lille dreng der var rigtig sulten og ulykkelig og når mit moderhjerte så fik overvundet frygten, så skulle jeg bruge de første 5min på at klemme min kæreste så hårdt i hånden, at jeg bagefter ikke kunne strække mine fingre ud igen uden hjælp!! 
Min pointe er nok bare, at det er sgu ikke det værd hvis det bare føles som et helvede og en kamp og man ikke kan nyde sin amning og barsel, så hellere have et glad flaskebarn, være smertefri og kunne nyde sin barsel med den lille guldklump!!