Det jo mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

lailamik

Synetes at det nu var på tide at afsløre mig selv -det er mig der er bag denne tråd (og en anden som jeg ikke kan finde) for laaaang tid siden:   https://www.baby.dk/debat/124216pi1/graviditet/opdate-paa-jaaaa-d.aspx

Nogen af jer ved måske allerede at jeg er gravid, Nååå men resultatet er så, at jeg er gravid!! D Og har ikke blærebetændelse  Er kommet 17+4 i dag

Dog er lykken ikke sååå stor som jeg troede den ville være..skal vist nok først komme over de 20 uger jeg var med William, måske vender lykken der? 

Da vi jo bor på Føræeren så får man først tilbudt en skanning i uge 18-20. Så vi er bedt om at komme til MD skanning på Fredag, så tror nok at glæden skal komme der, sammen med at vi får at vide om nu den har en tap eller ej

Ellers er livet som gravid ikke som jeg havde forventet -Da jeg var med William kastede jeg aldrig op, men havde masser af kvalme indtil uge 12 ..derimod her har jeg kastet op siden uge 8-9 men har det ellers fint skal bare ikke børste tænder lige når jeg står op, og ej heller se eller lugte noget underligt hehe

Ahja kan ik sige andet at jeg føler mig blessed at ku blive gravid, men GUD hvor jeg dog glæder mig til at den kommer ud 

Så skal i også lige få et mave billede fra mig vægten siger kun +2kg synes at det er sååå flot at jeg ikke har taget mere på 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Witt

lailamik skriver:

Synetes at det nu var på tide at afsløre mig selv -det er mig der er bag denne tråd (og en anden som jeg ikke kan finde) for laaaang tid siden:   https://www.baby.dk/debat/124216pi1/graviditet/opdate-paa-jaaaa-d.aspx

Nogen af jer ved måske allerede at jeg er gravid, Nååå men resultatet er så, at jeg er gravid!! D Og har ikke blærebetændelse  Er kommet 17+4 i dag

Dog er lykken ikke sååå stor som jeg troede den ville være..skal vist nok først komme over de 20 uger jeg var med William, måske vender lykken der? 

Da vi jo bor på Føræeren så får man først tilbudt en skanning i uge 18-20. Så vi er bedt om at komme til MD skanning på Fredag, så tror nok at glæden skal komme der, sammen med at vi får at vide om nu den har en tap eller ej

Ellers er livet som gravid ikke som jeg havde forventet -Da jeg var med William kastede jeg aldrig op, men havde masser af kvalme indtil uge 12 ..derimod her har jeg kastet op siden uge 8-9 men har det ellers fint skal bare ikke børste tænder lige når jeg står op, og ej heller se eller lugte noget underligt hehe

Ahja kan ik sige andet at jeg føler mig blessed at ku blive gravid, men GUD hvor jeg dog glæder mig til at den kommer ud 

Så skal i også lige få et mave billede fra mig vægten siger kun +2kg synes at det er sååå flot at jeg ikke har taget mere på 

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay !!! . <3-liga tillukku við tí ! .

Eg havi lisi eitt sindur av tí tú hevur skriva fyrr osv, og um tín eingil .. Og eg hopi virkuliga at alt verur betur ella at tað ferð at eðnast sum tað skal ) ..

Gleði meg so nógv at hoyra nærri um málið og um hvussi og hvat ) ..

Anmeld

15. oktober 2011

lailamik

Witt skriver:

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay !!! . <3-liga tillukku við tí ! .

Eg havi lisi eitt sindur av tí tú hevur skriva fyrr osv, og um tín eingil .. Og eg hopi virkuliga at alt verur betur ella at tað ferð at eðnast sum tað skal ) ..

Gleði meg so nógv at hoyra nærri um málið og um hvussi og hvat ) ..

Ahhh takk fyri kjera 

Jaah rokni við at tað fara at koma nøkur opdates frá mær í framtíðini  

Eg vil eis hoyra mier frá tær og tíni búki?? so tíð uppá hjá tær at koma við eitt update hehe

Anmeld

15. oktober 2011

FrkAnnette

Stort tillykke! Og hvor er det bare en fin mave

Anmeld

15. oktober 2011

FogL

Hold da op du er langt henne så  
Tillykke med det!  

Anmeld

15. oktober 2011

lailamik

lillePutte skriver:

Stort tillykke! Og hvor er det bare en fin mave

Taak den er ikke så stor, men det kommer nok  

Anmeld

15. oktober 2011

lailamik

ciepige skriver:

Hold da op du er langt henne så  
Tillykke med det!  

hehe ja er lidt langsom med at opdatatere hehe  

hahah sjov smiley 

Anmeld

15. oktober 2011

FogL

lailamik skriver:

hehe ja er lidt langsom med at opdatatere hehe  

hahah sjov smiley 

Ja, den er sød  

Anmeld

15. oktober 2011

Witt

lailamik skriver:

Ahhh takk fyri kjera 

Jaah rokni við at tað fara at koma nøkur opdates frá mær í framtíðini  

Eg vil eis hoyra mier frá tær og tíni búki?? so tíð uppá hjá tær at koma við eitt update hehe

NP Fitta )) ..

årh gleði meg at hoyra ! ..

Mené her ? :p . Hihi, eg skal nokk líka koma vid einari uppdate tísdagin tá eg eri komin 25 vikir

Anmeld

15. oktober 2011

Ellingsen

STORT tillykke!!! og sikke en smuk mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.