Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja piger, synes lige at i skla have en opdate fra mig. Skulle efter egen udregninger være 6+0 i dag.
Meeeeeen !! Har så været til første lægebesøg i dag ... han kunne ikke teste positivt!! Ej hvor jeg bare er nede i dag .. men jeg skal tilbage til lægen på Mandag. Han fortalt at jeg højt sandsynligt har blærebetendelse, selvom jeg ikke har ondt eller noget Nåå men åbenbart også fordi jeg ikke er "kommet så langt endnu" kunne dette også skyldes en negativ test samt maybe blærebtændelse Kan slet ikke forstår noget som helst, har ømme bryster og maven er vokset så meget at nogle spørger mig enda om jeg er gravid!!
Jeg har taget 3stk tester, og allesammen positive ... ...
Men i får lige nogle billeder af testene, så kan i vurdere om jeg så er gravid eller ej ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja piger, synes lige at i skla have en opdate fra mig. Skulle efter egen udregninger være 6+0 i dag. Meeeeeen !! Har så været til første lægebesøg i dag ... han kunne ikke teste positivt!! Ej hvor jeg bare er nede i dag .. men jeg skal tilbage til lægen på Mandag. Han fortalt at jeg højt sandsynligt har blærebetendelse, selvom jeg ikke har ondt eller noget Nåå men åbenbart også fordi jeg ikke er "kommet så langt endnu" kunne dette også skyldes en negativ test samt maybe blærebtændelse Kan slet ikke forstår noget som helst, har ømme bryster og maven er vokset så meget at nogle spørger mig enda om jeg er gravid!! Jeg har taget 3stk tester, og allesammen positive ... ... Men i får lige nogle billeder af testene, så kan i vurdere om jeg så er gravid eller ej ..
en streg er vel en streg....
Men tag en test om nogle dage igen så burde den da klart vise noget
Pøj pøj
Majbritt
i mine øjne er du positiv så håber du tester positiv hos lægen også men har du prøve den der blue eller hvad den hedder den der siger gravid eller ikke gravid ??? mange siger de skulle være gode ...
få taget en blodprøve
eller en skanning
twinboys skriver: en streg er vel en streg.... Men tag en test om nogle dage igen så burde den da klart vise noget Pøj pøj Majbritt
Taak Majbritt jaa skal nok tage en mere, skal også til lægen igen på mandag så håber det viser sig at jeg har en lille en derinde
gravid20 skriver: få taget en blodprøve eller en skanning
Ville ønske det var så enkelt men skal så til lægen igen på mandag og prøve se om jeg ikke er positiv til den tid
Anonym skriver: Ville ønske det var så enkelt men skal så til lægen igen på mandag og prøve se om jeg ikke er positiv til den tid
- for de to streger !
B&J skriver: i mine øjne er du positiv så håber du tester positiv hos lægen også men har du prøve den der blue eller hvad den hedder den der siger gravid eller ikke gravid ??? mange siger de skulle være gode ...
taaak, dejligt at der nogen der tror på det Jaa skulle måske tage såden en der -men har ikke haft nogle penge den her måned så det skal lige ventes til næste uge
gravid20 skriver: - for de to streger !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128