Hvordan fortalte i jeres kærester det (ikke planlagt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger det, hvordan fortalte i jeres mand at i var gravide når den nu ikke var planlagt...

Vidste i om i ville få en positiv eller negativ reaktion?

Og hvordan tog han det så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

15. oktober 2011

Ayasmor

Ja her var det vist ikke lige den helt så pæne måde. Blev selv lige så overrasket som han. Efter en samtale med min daværende chef blev jeg enig med mig selv om at tage en test, for så var det pjat da ude af verden. Jeg var overbevist om  at den ville være negativ. Min x og jeg boede langt fra hinanden, og jeg snakkede i telefon med ham lige imens testen "trak". Jeg fik fortalt meget henkastet at jeg lige var ved at tage en test, og han panikker lidt. Men da jeg var overbevist om at den ville være negativ, får jeg ham talt til ro. Jeg går så ud og kigger på testen, med ham i den anden ende af røret.. Det eneste jeg får sagt da jeg ser testen er "F*ck" og ligger røret på. Nu var det vist min tur til at panikke. Og sådan fik han det så at vide desværre

Anmeld

15. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger det, hvordan fortalte i jeres mand at i var gravide når den nu ikke var planlagt...

Vidste i om i ville få en positiv eller negativ reaktion?

Og hvordan tog han det så?

Jeg fortalte det vist bare og min kære mand reagerede ved at sige :"jamen så skal jeg jo være far!!" vi havde kun været kærester i to-tre måneder, så det at han tog det på den måde, fortalte mig bare at han var/er den rette for mig ... Syntes du skal fortælle det, en dag hvor man ikke lige har småskændtes eller været stresset .... Og så håber jeg ikke at han reagerer alt for negativt pøj pøj

Anmeld

15. oktober 2011

mortilflere

ringede til ham og sagde er du hjemme ?? sidder du ned ???

Og så hylede jeg 

han sagde ikke et ord i 2 dage LOL

Anmeld

15. oktober 2011

Kristinasdk

Jeg opdagede at jeg var gravid d. 23 dec. hos mine svigerforældre i Frankrig. Var overhovedet ikke planlagt at vi skulle være forældre så hurtigt. Vi skulle have handlet de sidste småting vi skulle have med hjem og mens han shoppede i en anden butik købte jeg en pakke bodyer og en fransk barnets bog med billeder af Anne Geddes. Da vi kom til Danmark pakkede jeg bodyerne og bogen ind og lagde det under træet til ham. Vi skulle først holde rigtig jul d. 25 med mine store børn hos mine forældre. Nøj jeg havde ondt i maven den dag. Vidste at han super gerne vil have børn men frygtede alligevel hans reaktion. Han var først rigtig stille da han åbnede pakken og da det gik op for ham hvad hans gave var. tudede han af glæde resten af aftenen.  Desværre aborterede jeg 18 januar - men testede positivt igen d. 18 marts og nu kommer vores lille bitte baby pige snart til verden

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om jeg er gravid.... Har bare en fornemmelse af at jeg er det... så har ikke malet fanden på væggen endnu synes bare det kunne være spændene at høre jeres historier...!

Anmeld

15. oktober 2011

Sarat0ve

jeg tog en test . og den var posetiv , så jeg fortalte ham det . og jeg tror at han ikke rigtig troede på mig . for han sagde bare okay . men så skulle jeg til den samtale hos jordmoderen og scannes og fik et lille billed med hjem af den lille (prinesse) og vi var sammen med nogen af hans venner fra hans hjemland da han fra somalia . og han løftede mig op og råbte midt på gaden ER DET RIGTIG . og så skulle han stolt vise det til hans familie og venner , (:

men han blev altid lidt flov når jeg kastede op . for jeg kastede sindsygt meget op de første 20 uger men det ikke all der gør det  det var squ ligemeget om det var hjemme eller midt på gaden selv i toget . jeg kunne bare ikke holde det inde . 
0g nu har jeg en smuk datter på 5 måneder . der desværre blev anbragt . men jeg kæmper en hård kamp som jeg aldrig vil opgive . men håber da du for en god reaktion af ham (:

Anmeld

16. oktober 2011

Lone Jakobsen

åh den første gang efterlod jeg testen i hans lejlighed og gik men mødte ham på vejen og stod bare der midt i byen og stor tudede (var 19)

Anmeld

16. oktober 2011

Sof

Han fik testen i hånden og jeg vidste at det ville være en blandet reaktion, men at vi på ingen måde nogensinde ville vælge et abrn fra, så valget var taget inden han vidste det og han var bestemt også glad da chokket havde lagt sig... Han tog det faktisk pænere end jeg gjorde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.